Gå til innhold

Pris på astra

Ranger emnet


høggeren

Anbefalte innlegg

Hva slags pris vil dere si er en ok pris på en, Opel AstraF 93mod 1.6i

kmstand: ca 214000

ingen rust

Nye fjører og dempere(må godkjennes, har tuv papirer)

8 dekk på felg,, v.dekka er litt slitt,, alu på sommer dekk

cd\radio\mp3

inkl årsavgiften for 06

farge hvit.

 

ellers en kjempe bil å kjøre..

har 2 mindre bulker, en bak under lykta, passasjerside

en under blinklyset fører

og en litt større på samme skjerm på passa sjerside,(hjulbuen)

vurdere å få tak i to nye forskjermer som jeg skal sende med..

Les signaturreglene: www.bilforumet.no/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maks 25 000,-?!? Jeg tror du er gal! Hvis nåværende eier hadde betalt for godkjenning av senkesett, noe som vil koste rundt 2500,- (4-hjulskontroll + kontroll hos BT), så hadde jeg betalt MAKS 15 000,-. Og da skulle bilen vært i tilnærmet perfekt stand. Slik du beskriver den her, så tror jeg du bør være veldig godt fornøyd med alt over 10 000,- så lenge du ikke har godkjent senkesettet på bilen. Bilen har gått langt, liten motor, noen småbulker, sikkert litt rust her og der. Bruksverdien på eldre biler er langt høyere enn hva de er verdt i penger dessverre.

Sammenlign priser på finn.no så finner du at like biler som din annonseres fra 10 000,- og oppover, og det er alltid prutningsmuligheter på bruktbil.

Mazda 5

Opel Astra G

http://www.gauldalgatebil.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du skifter framskjermene, og får bilen/senkesettet godkjent, så kan du kanskje få 20 000,- hvis den ellers helt fin. Men du vil jo bruke en del penger på å sette den i stand da. Vil det være verdt det økonomisk? Tror ikke du vil få tilbake de pengene du legger i det ved et eventuelt salg. Går vel ut i null, eller litt i tap vil jeg tro. Men det kommer jo litt an på markedet for slike biler der du bor også. Du kan jo være heldig, men jeg ville ikke hatt for store forhåpninger med å få 20 000,- for den. Får du det så er du heldig, og jeg vil da ta av meg hatten for deg, hvis jeg hadde hatt en hatt da.

Mazda 5

Opel Astra G

http://www.gauldalgatebil.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da fikk han godt betalt i allefall. Men nå skal det sies, selv om jeg banner i kirken nå, at BMW er BMW og Opel er Opel. Kan liksom ikke helt sammenligne en 3-serie BMW og en Astra F dessverre. Men det er likere å gå ned litt i pris og få solgt den, enn å starte lavt og kanskje ikke få solgt den. Folk kjøper som regel biler hvis de føler at de har fått prutet litt. Gir kjøperen en bedre følelse av å gjøre et bra kjøp.

Mazda 5

Opel Astra G

http://www.gauldalgatebil.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Astra F, 92 mod, rustfri, stasjonsvogn, 200000 km, mangler klarlakk på sidene etter jeg plukka av listene, ellers ok bil som er skifta litt slitedeler på... fikk bud på 25000 da jeg la den ut på Auto DB...

'91 300ZX VG30DETT * [x] '96 Maxima VQ30DE - Mafiatralla! * [x] '88 BMW 730 * [x] '95 Maxima VQ30DE

[x] '88 Laurel RD28 * [x] '85 Laurel L24 * [x] '87 Laurel RD28 * [x] '95 Maxima VQ20DE

[x] '88 Sunny GTI * [x] '87 Laurel L24 * [x] '90 Stealth80

Ulvehulen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår