hantler Skrevet Juni 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2008 er led, står jo det..men jeg har led i tåkelysene og måtte ikke ha motstand da, men vet man må ha det noen steder. må man ha det her? åsn kan man vite det egentlig? Siter Buckle up! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stffn Skrevet August 26, 2008 Rapporter Share Skrevet August 26, 2008 Noen som har noen erfaringer med maxam-tuning.com? Tenker på forskuddsbetaling og levering.. Siter Toyota Corolla E11 Toyota Corolla E9 Volkswagen Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M----M Skrevet August 26, 2008 Rapporter Share Skrevet August 26, 2008 Jeg har bestilt en del deler fra Maxam-Tuning. Leveringstiden er ikke den beste, men servicen er meget god. Så trenger du noe fort, er det kanskje ikke rette stedet å bestille fra :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jealousy Skrevet Oktober 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2009 Hei, jeg har nå bestilt 6x http://maxam-tuning.com/catalog/product_info.php?cPath=661_711&products_id=2922 Som jeg skal ha i mine lykter, kan dere bekrefte da at jeg vil få Angeleyes efekt? Siden jeg ikke er 100% sikker på dette. Jeg har nå 4 vanelige led pærer i hver lykt, men det blir ikke noen angeleyes efekt med denne, kan det være fordi det ikke er riktige pærer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomass91 Skrevet Januar 23, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2010 Har bestilt fk angel eyes til golf 4. Passer disse pærene dær også? Kan noen hjelpe meg med svar på dette spørsmålet? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tyrkia007 Skrevet Januar 24, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2010 hei jeg selger sånne parkpærer diode!helt like pærer. har masse igjen på lager. selges sinnsykt billig 180.-for 12 pærer.send gjerne sms til 45437035 Siter 9x golf 3 1.8 gt/tdk 1x celica 98 mod 1.8 15 x corolla e9 1.3/1.6 xli 1x vw polo 2002 1.4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hantler Skrevet Januar 24, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2010 (endret) Da har jeg kjøpt disse pærene selv. Lyser jo veldig dårlig, så å kjøre me parklys på dagtid er som å kjøre uten parklys. Når det er mørkt funker det bra! [/img] [/img] Endret Januar 24, 2010 av hantler Siter Buckle up! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hantler Skrevet Januar 24, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2010 dobbel Siter Buckle up! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nollie1982 Skrevet Januar 28, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2010 Da har jeg kjøpt disse pærene selv. Lyser jo veldig dårlig, så å kjøre me parklys på dagtid er som å kjøre uten parklys. Når det er mørkt funker det bra! [/img] [/img] litt O.T. men tenkte jeg skulle spørre hvordan du fikk xenon i sprederne? jeg vil gjerne ha det jeg også, for de pærene jeg har nå, lyser ikke en dritt :P Siter Prøvd mye rart, men ingenting slår bakhjulstrekk med sperre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
forgot10 Skrevet Januar 28, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2010 (endret) men jeg har led i tåkelysene og måtte ikke ha motstand da, men vet man må ha det noen steder. Det er LED-pærer i tåkelysene.. ;) Og vær så snill, ikke putt Xenon i tåkelysene, de blender så inn i granskauen! (MASSE)... Du vil merke at du vil treffe på mange illsinte sjåfører, deriblandt meg :P Endret Januar 28, 2010 av forgot10concept Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hantler Skrevet Januar 28, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2010 Det er LED ja. Ikke xenon, og de lyser ikke en dritt:P kan se ut som xenon på bildet, men det er det ikke. Anbefaler å ha vanelig tåkelys, da de faktisk gir lys. Siter Buckle up! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nollie1982 Skrevet Januar 29, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2010 okei.. tnx :D Siter Prøvd mye rart, men ingenting slår bakhjulstrekk med sperre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg