Fres Skrevet Oktober 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2006 Hø? Siter Signatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoraaner Skrevet Oktober 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2006 ey fres, du skal i hverfall ikke si noe da, den subarun din holder jo ikke en pen tur i mer enn 5 min da... Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fres Skrevet Oktober 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2006 Jææh, nøye da... :P Siter Signatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bdybdal Skrevet Oktober 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2006 Dårlige dekk, laga no mindre røyk en pipa på huse mitt Siter 1990 Audi 200 20v tq 1987Audi 90 quattro 1986 Ford sierra 2,0L VRAK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joastarlet Skrevet Oktober 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2006 sten harde dekk, røyk veldig lite... Dette mener jeg er en 2 rotor.. Og du som mente att alle bilene du har kjørt tåler å stå stille i 3 min på turtall sperra og burne uten att det skjer noen ting.. Volvo Lastebil på 50liter motor da eller? Tror ikke mange 1,3 litere på 2-300 hk tåler den belastningen. Når en står og spinner pirutetter så får ikke bilen noe kjøling bortsett fra vifter.. god hjul og amen.. Siter http://www.turbo-kid.com '94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM '93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM '93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt- '82 Toyota StarletR.I.P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lowrider Skrevet Oktober 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2006 Så ut som det var på ei dragstripe, håper det var betong! På Gardermoen Raceway er asfalten tilsammen reparert for mere enn 50k, bare fordi apekatter har stått rolig å burna (der dem ikke skal...):knob: Det var endel bevegelser rundt han her, men han stod allikevel alt for lenge rolig enkelte steder!:nono: Piggdekk er konge da::) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lance Skrevet Oktober 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2006 Sånt som det der..."gasar till det rasar"...er bare teit. Siter Mvh Lance My 1st Ride My 2nd Ride Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
0ddis Skrevet Oktober 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2006 Sånt som det der..."gasar till det rasar"...er bare teit. Her kan du se virkelige tullinger som "gasar tills det brenner". Helt hjernedød film: http://video.google.com/videoplay?docid=3350379899378425904&hl=en Siter Den som ingen Ferrari har - får ladda BMW med bar http://www.youtube.com/oddisPProductions Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lance Skrevet Oktober 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2006 Hehe FAEN så TEIT enkelte er!! Begge filmene er helt greie...helt til bilene blir ødelagt. De som kjører har ikke vett til å gi seg mens leken er god, og det er helteit. Har de for mye penger kan de gi dem til meg istedenfor å brenne dem opp slik. Skjønner ikke vitsen -_- Siter Mvh Lance My 1st Ride My 2nd Ride Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Oktober 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2006 Hva faen er det de driver med i den siste filmen der? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrasko Skrevet Oktober 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2006 Voldtekt av en bil med fin motor... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Oktober 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2006 Er det eksosen som blir for varm eller ? Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Oktober 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2006 evt. gummirester som har lagt seg over eksosen og tatt fyr. Men under bilen og i motoren vet jeg ikke hva (og hvorfor) som brenner Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lekelars Skrevet Oktober 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2006 teit å ødelegge gode biler bare for show... for en mongo.:shake Siter Avensis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lance Skrevet Oktober 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2006 Tror ikke det var bare for show...ser ut som om han får litt panikk når han innser at bilen brenner. Men til pass for tosken at bilen brant. Siter Mvh Lance My 1st Ride My 2nd Ride Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg