Gå til innhold

prosjekt 240 V8

Ranger emnet


slire_sladd

Anbefalte innlegg

Ikke for å være mere udregelig enn vanlig, men hvis jeg hadde vært selger og det samme hadde skjedd... Det er trossalt en brukt bil. Skulle jeg solgt min hadde det blitt typ garanti til du ser postkassa mi som er 50m unna.. Er jo helt totalt umulig å vite når en motor havarer og hva som kan skje.. Ting som viser seg å være kass kan se og virke ålreit ut. Jeg har sett det meste på den bilen, men så ingenting som var typiskt helt skrot under den...

 

Men for din del: Det er utrolig kjedelig det som har skjedd og det kan vel sies at det var katta i sekken. Men det er jo som sagt en gammal brukt bil.

Den virka jo som den skulle når jeg var med og kjørte, ingen ulyder som jeg hørte. Men jeg påpekte med en gang att den brant litt olje.

92' 945 Turbo brukis

92' 240 Turbo prosjekt

82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt

75' 242 (gjemt men ikke glemt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 111
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

selger forsikret om at dette var makan til bra bygge, flere ganger. han sa også at bensinpumpa bråkte sånn pga at den var montert rett i karossen og at alt var som det skulle være...

 

Har selger gitt feil opplysninger?

 

Er bilen i vesentlig dårligere enn du kunne forvente av kjøpesummen og forholdene ellers?

 

Og så var det omreg da... uff, fin fyr...

...prrrrrtt...

 

2001 Audi A3 1.8T Quattro - A3TQ 180HK...

(X)1990 240 Turbo - SS 240 Turbo Prosjekt...

(X)2000 ZX6-R Ninja - 2000 ZX6-R Ninja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde blitt forbanna jeg vis bilen min hadde vært sånn. vil si jeg gav 13 000 for min med v8. 350 motor. og alt er ikke ferdig bygd. selger var ærlig og sånn. har ikke styling kitt og sånne fine seter men vil si jeg gjorde ett bedre kjøp..

Navn: Ole Andre Roer

Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :)

er det noe dere lurer på så spør :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ikke jeg bakgrunnskunnskaper om bilen ?

 

hmmm neivel! hvem var det som eide den før han du kjøpten av a?

 

og han du kjøpten av er en kamerat a meg.. han visste seriøst ikke at motoren kom t å havarere. og pumpa bråka pga at den var skrudd rett i karossen.. det er jo fakta..!

 

den var 100% når jeg solgten hvertfall og det var i juni.

56 chevy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

selger forsikret om at dette var makan til bra bygge, flere ganger. han sa også at bensinpumpa bråkte sånn pga at den var montert rett i karossen og at alt var som det skulle være...

 

Har selger gitt feil opplysninger?

 

Er bilen i vesentlig dårligere enn du kunne forvente av kjøpesummen og forholdene ellers?

 

Og så var det omreg da... uff, fin fyr...

 

selger gitt feil opplysninger, NEI for han visste jo ikke at det kom t å skje.

 

bilen vesentlig dårligere enn du kunne forvente, vel dere var jo å så på den i flere timer? fant ingen feil? eier visste heller ikke om noen, men ja den er jo dårligere enn deres forventninger har det jo vist seg.. etter at dere fikk kloa i den i hvertfall.

 

omreg? hvem har bestemt at tidligere eier skal betale den? den er jo på 1300 spenn jo mann.. hva er det for en sum?

 

 

OG FORRESTEN. Bilen ble godkjent av statens vegvesen OG eu godkjent for 2-3 mnd siden! kanskje det er DE man burde henge ut her??

56 chevy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men så lenge vi har Forbruker ombudet til og avgjøre slike saker for oss så la oss gjøre det.

 

Ps: hvis du 240 v8 p. Hadde kjøpt en bil og endt opp like uheldig som meg, og reglene i det landet du bor i gjør det mulig for deg og klage inn saken for noen som kan avgøre om du er blitt lurt eller ikke, som igjen kan føre til at du slipper og sitte med alle kostnadene selv. Hva hadde du gjort??? Ingenting fordi noen du aldrig har møtt fortalte deg at bilen var bra????

Riding Dirty....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis jeg kjøper en bil som jeg ser på leeenge, eieren snakker sant, noe jeg i dette tilfellet vet at han gjør.. så hadde ikke jeg gidda engang..

 

kjøpte meg f.eks en quad om tirsdagen, hvis den skulle skjære seg i kveld, hva får jeg gjort? jeg gidder jo ikke klandre gamle eiern for det, det hadde vel skjedd om han hadde hatt den enda også!

56 chevy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi får se da vettu.. kan love deg du kommer ingen vei når du visste om hull i bunnpanna.. tidligere eier var ikke klar over at det skulle skje.. beklager men du har hatt uflaks.

 

og det er ikke min MENING. det er jo fakta. du snakker jo bare piss. du vet forresten at det er tappeplugg i bånn på tanken? har ikke falt deg inn at kanskje det var det hullet du snakka om? ;)

 

vi sender skilpadda i retur med nor cargo vi vel.. liker ikke sånne dyr her..

56 chevy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men så lenge vi har Forbruker ombudet til og avgjøre slike saker for oss så la oss gjøre det.

 

Ps: hvis du 240 v8 p. Hadde kjøpt en bil og endt opp like uheldig som meg, og reglene i det landet du bor i gjør det mulig for deg og klage inn saken for noen som kan avgøre om du er blitt lurt eller ikke, som igjen kan føre til at du slipper og sitte med alle kostnadene selv. Hva hadde du gjort??? Ingenting fordi noen du aldrig har møtt fortalte deg at bilen var bra????

 

Du å tre andre elns var å sa på bilen i 3 timer da! å studerte den etter feil.... Jeg blir provosert av at du sitter å skriver at alt bare feil på bilen å alt bare har vært feil opplysninger fra selger! Jeg var med litt når bilen blei bygd, å har vært med endel timer etterpå å kjørt. Det har ikke vært ulyder, feil eller lignende... den gikk daglig... daglig brukt, tilogmed til den dagen du hentet den..... Hvorfor ALT går galt nå etter du har kjøpt den vet ikke jeg! det er hvartfall ikke selger som er syndebukk her!

 

Jeg har fått fulgt med på bilen siden 240 V8 POWER hadde den, å når forrige eier hadde den.... begge er kamerater av meg, så at du bare klager å sutrer å skylder på selger er for drøyt!!

- Skoda Octavia RS TDI 2007

- Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow>

x VW Polo TDI Sport Edition 2001

Low Cars Make Them Boobies Bounce <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg føler meg lurt og har lyst til at noen skal se på saken og avgjøre den for meg, noe galt i det? Sitte vel heller ikke og sier at alt er feil, men må jo nevne de tinga som ikke er helt som det skal være da. Sorry at du blir støtt av det som blir skrevet her, ikke meninga og henge deg ut. MEN, denne saken kunne jo vært ute av verden hvis du hadde tatt imot tilbudet mitt med og ordne opp med omreg avgifta. Noe som faktisk kunne ha vært helt gratis for din del hadde du ikke somla så jævelig.Jeg kjøpte bilen av deg 24. 10. 06 og det var gratis omreg til og med 01. 11. 06 men fikk du odna det? NEIDA

Riding Dirty....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår