Gå til innhold

Rask dyr bil, noen tips? Oppdatering se side 13. :)

Ranger emnet


Dammed

Anbefalte innlegg

BMW: Pakkis bil, dyre deler, dyr forsikring

MERCE: Kakse og gubbe

SAAB: Gubbe

TOYOTA: Traust og kjedelig

VW: Folkevogn

OPEL: Rust og kvalitet

VOLVO: Kontainere

AUDI: Kvalitet

 

Etc etc..

 

Synd å droppe gode bilmerker nesten utelukkende pga man frykter hva andre vil tro om én.

 

Men, jeg ser et "men" hos deg. For å si det slik, ta deg til og PRØV de forskjellige bilene du tenker på :) Plutselig går det opp ett lys, som du kanskje ikke hadde forventet deg.

[-]1991 Mazda MX-5

[x]1996 BMW 323i

[-]1989 BMW 316i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 197
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Må jo tenke litt lengere her også, feks så er det en grunn at bmw og merce deler er dyrere, dem ryker ikke så ofte...

 

Nå er det jo smak og behag da, og litt hva man er vant med fra før. Jeg hadde uten tvil kjøpt meg en e30 325 feks, men det har med at jeg syntes bilene på lista ikke akkurat kvalifiserer seg som "rask". Ikke at 325i er så utrolig rask heller, men iallefall raskere...:)

 

Mvh

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

 

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm, tror en saab 9000 drar en bmw 325 men ja.

 

Før jeg vurdere bmw så må jeg sjekke forsikringa på en 525 eller 735. Det er dem to jeg vurdere av bmw.

 

Jeg bryr meg ikke om hva andre tror om meg, jeg kjørte jo for pokker en scooter når jeg var 16. Så det er ikke så viktig.

Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjøm sunny gti en min du hehe

125hk på 900kg går ganske greit:)

for 12000kr so bruker du resten på stereo, og dama (vist du har)

hehe:D

92 BMW M5, 88 Chevy Suburban, 93 Omega 3000 24v,84 Opel Rekord 3 liter,87 Honda Accord 2,0 EX

Gamlebiler 2x Omega, Pajero, Bmw 525 24v, 3x Opel Senator 3x Nissan Sunny Gti 3x Opel Rekord,Bmw e30 ++++++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm, tror en saab 9000 drar en bmw 325 men ja.

 

Før jeg vurdere bmw så må jeg sjekke forsikringa på en 525 eller 735. Det er dem to jeg vurdere av bmw.

 

Jeg bryr meg ikke om hva andre tror om meg, jeg kjørte jo for pokker en scooter når jeg var 16. Så det er ikke så viktig.

 

Hehehe skjønner...

 

For å si det slik, om du er i den heldige situasjonen at du kan sette bilen i noen andre sitt navn, feks foreldre eller foresatte, så trenger ikke forsikringen bli ille.

 

Jeg betaler ca 3500 i året på min 96 modell 323, da selvfølgelig uten kasko. Det er i min fars navn.

 

OG, skulle du går for en 525, så må du velge 24v motoren. 12v motoren i den bilen blir utrolig sløvt og dyrt å kjøre med.

[-]1991 Mazda MX-5

[x]1996 BMW 323i

[-]1989 BMW 316i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok, skal se litt på det. men må si at chrysleren er min favoritt per dags dato, fordi det er ikke en bil alle har, liker å skille meg ut. :)

 

Men en ting jeg lurer veldig mye på: Er Dodge daytona og chrysler daytona den samme bilen? De ser _helt_ like ut.

 

chrysler daytona:

638534_37.jpg

 

dodge daytona

dodge_daytona_1.jpg

 

Chrysleren er omlakkert.

Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BMW: Pakkis bil, dyre deler, dyr forsikring

MERCE: Kakse og gubbe

SAAB: Gubbe

TOYOTA: Traust og kjedelig

VW: Folkevogn

OPEL: Rust og kvalitet

VOLVO: Kontainere

AUDI: Kvalitet

 

Etc etc..

 

Synd å droppe gode bilmerker nesten utelukkende pga man frykter hva andre vil tro om én.

 

Men, jeg ser et "men" hos deg. For å si det slik, ta deg til og PRØV de forskjellige bilene du tenker på :) Plutselig går det opp ett lys, som du kanskje ikke hadde forventet deg.

 

BMW: Pakkis bil, dyre deler, dyr forsikring ....FEIL Billige deler til bmw, hvis du ser for eksmpel på nissan,,

MERCE: Kakse og gubbe ...RETT

SAAB: Gubbe..RETT

TOYOTA: Traust og kjedelig RETT

VW: Folkevogn RETT

OPEL: Rust og kvalitet FEIL FEIL FEIL..Opel ruster like mye som andre biler /MEN det er jo (beklager for at jeg sier dette) er bare sauehuer som eier det, Bilen før en vask i året. osv. Ingen biler ruster, men eier ødelegger. Og kvalitet..hmmm har vokst opp i opel og er 20 nå ,,kvalitet har opel men kansje ikke best design på alt

VOLVO: Kontainere RETT/FEIL

AUDI: Kvalitet Pøhhhh FEIL. Etter hva jeg har hørt og befart er ikke kvalitet nøkkel ordet her

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår