Gå til innhold

Rask dyr bil, noen tips? Oppdatering se side 13. :)

Ranger emnet


Dammed

Anbefalte innlegg

opel omega er rett kjøp her. sladder som faen, går greit også. nå kommer vintern perfekt vinterbil. motoren klarer du ikke og drepe med det første heller, så kan du få den drit fet hvis du legger litt penger i litt plastic, og det er mange turbo kitt du får kjøpt til denne. da får du godt over 200hk i den. og den veier bare 1400kg og det er veldigt lite hvis du tenker på hvor stor den er osv, lurer du på mer. send meg pm,

 

MVH

Sæther.

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 197
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Bmw er ikke så dyre de, tror det gjelder de nyeste modellene.

Gamle biler er jo lettere og få tak i billige slitedeler.

 

En kamerat har en 1990 BMW 525/E34 tilsalgs, motor gått kun 70.000km.

Rød, passe lav, 17" med kant, hel og pen, EU-ok til 2008. 170hk orginalt.

 

Denne kan du få for 35.000kr ved hurtig avgjørelse. Send meg pm om du er int.

- Vw Golf IV GTI

- X Vw MK2 VR6

- X Golf IV 1.6 Highline

- X Audi A4 1.8TQ

- X Min Badass Golf 3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tenker ikke på prisen på selve bmw'en men på evt reparasjoner...

 

Og jeg vet at det er helvette til tider med bmw om vinteren faren til en kamerat av meg hadde bmw 520 og den kunne nesten ikke komme opp slake bakker, og han brukte pigg dekk...

 

Og BMW har blitt stemplet "pakkis" symbol her hvor jeg bor, og volvo 240 er "ræggær" symbolet. Så dem to bilene vil jeg rett og slett ikke ha. Bortsett fra hvis jeg finner en billig BMW 750.... *drømme*

 

Ikke ta det rasistisk de utsagna over, det er bare fakta...

 

Omega er det mye rust på har jeg hørt av dem som har hatt dem før, så jeg skyr en god del unna opel generelt, calibra, vectra osv er ikke bra når det gjelder rust, vanskelig å finne noen fine. :(

 

Burny PM sendt. ;)

Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med en GSi da, morsomme bilder som går godt, sitter godt, billige deler, billig i forbruk, og ikke minst en bil som faktisk er politelig og starter hver morgen.

 

 

http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1206747

http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1278874

http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1266846

 

Enda bedre, en 16v, kan love deg at disse kjører fra d meste under 200hk på veien:

 

http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1251288

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Supraen og daytonan falt veldig godt i smak! :D

supra: 2.8 motor med 180 hk :D

 

daytona: 2.2 motor med 174 hk. :) American muscle....

 

Opel kadett 16 V var ganske nice og, 160hk i en så liten bil, det funker bra det. :)

 

Nå står det mellom:

 

1. Chrysler Daytona

2. Saab 9000

3. Toyota Supra

 

Alle har over 170 hk, nå må jeg se hvem som er ca rustfrie og i best stand. Supra er på sista plass pga av den er så liten som den er... Komfort er viktig for meg. :)

Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dem jeg har råd til, så ganske liten ut? Må nesten se på en i området. Det som gjenstår nå er lappen (20.12) og så skal jeg begynne å besøke de 3 bilene som jeg har nevnt over.

 

volvo classic: Morrogutt du! :P

 

Hvis noen har noen biler som leverer over 150 hk (orginalt) som er til å anbefale som ikke er nevnt til nå, så bare kom med dem!

 

P.S. Dumt at man ikke kan velge hk/kw som søkekriterie på autodb.no og finn.no... Helt idiotisk i grunn...

Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hadde godt for toyota supra, helt klart.

 

men ja kaddet 16v går som faen! køp kjørte mot en 200sx og blåste den. og møtte han som kjørte den etterpå og han lurte på hva vi hadde under panseret. hehe orginal gsi detta sa vi og smilte. han hadde 200hk+ i han sin.

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Celica Supraen er ikke liten, har sikla på den selv. Men du bør kanskje ta en ringerunde og sjekke forsikring på disse bilene.. Er ikke billig å ha sprek bil med 0 opptjent bonus.

-81 Lada 1300S En rullende livsstil

-07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car

<<=== Stripa, verdens kuleste kattepus!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal ha forsikringa på fattern, bruker heller dem pengene jeg sparer på det til å kjøpe bedre stereo. ;)

 

Daytonaen er nærmest hjertet nå, har alltid hatt en forelskelse i amerikanere...

 

Saab 9000 er det ikke noen spesielt fine nå

 

Toyota supraen har en del rust, eier opplyser det.

 

Kadetten er blant de første 4, skal ikke se bort i fra at jeg kjører med en slik hvis daytonan blir solgt. ;)

 

Plass:

 

1. Chrysler Daytona (174 hk)

2. Saab 9000 Turbo (170 hk)

3. Toyota Supra (180 hk)

4. Opel Kadett (160 hk)

Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår