Gå til innhold

Nye regler ang teori prøven i 2007?

Ranger emnet


Audi-Rong

Anbefalte innlegg

Jaja. Setter man seg ned og leser en ukes tid klarer man den uansett. Jeg har ikke stryki på noen enda (og jeg har A, BE, CE+ADR), Men jeg har LEST :)

 

Jeg fikk stryk en gang, i 2004, til lett motorsykkel. Ellers har jeg klart alt, BE, CE, ADR, truck, lastebilkran, og noen prøver om bruk av arbeidsutstyr og maskiner.

 

Det gjelder å være forberedt. Les spørsmålet først, tenk etter hva som er riktig, så ser du på alternativene. Ikke bare velg det som ser stiligst ut, tenk logisk og les godt på forhånd! :)

BMW E46 M-sport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk stryk en gang, i 2004, til lett motorsykkel. Ellers har jeg klart alt, BE, CE, ADR, truck, lastebilkran, og noen prøver om bruk av arbeidsutstyr og maskiner.

 

Det gjelder å være forberedt. Les spørsmålet først, tenk etter hva som er riktig, så ser du på alternativene. Ikke bare velg det som ser stiligst ut, tenk logisk og les godt på forhånd! :)

 

*off topic* Gått Yrkessjåførlinja du òg el? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den gamle ordningen?

 

Noe av det som irriterer meg mest med dagens teoriprøve er at spørsmålene ikke dekkes 100 % av teoriboka.

 

 

Litt av poenget med en slik prøve, er jo at man skal ha forstått teorien, og ikke bare pugget teksten i boka. Og ting som ikke nevnes i boka, bør man jo ha gjennomgått med kjørelærer.

 

 

Pantera

'07 Citroén C4 1.6 HDi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg tok bil kurs når jeg skulle ta lett-mc lappen i 04/05 kunne man ha 25 feil på 45 spm og da KUNNE det være flere riktige svar på 1 spm. Nå i 06 kunne man ha 7 feil på 45 spm der det KUN var 1 riktig svar på 1spm. Jeg snakket med kjørelæreren min på bil og han sa at prosentvis så skulle det være nesten akkurat det samme.

 

Men kommer det nytt system nå i 07 ? som har sikkre kilder på det ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår