Gå til innhold

Grønn Golf 1 stjålet i Bærum

Ranger emnet


ekkoj

Anbefalte innlegg

Ok, her er historien...

 

Idag fikk jeg en urovekkende tlf fra moder'n... "Har du vært ute og kjørt Golf idag?"

 

Nei, det hadde jeg jo ikke så jeg sa det... "Da tror politet at bilen din er stjålet"

 

WTF liksom.... " Ja politet ringte og har funnet den på Steinskogen" OHH NOOO tenkte jeg... Steinskogen er et parti med ganske inspirerende svinger som kan være ganske skumle når veien er våt...

 

Så for meg bilen taka og knøvla i en eller annen sving der.... "Er'n hel" spurte jeg mutter'n.... "Noe er knust" hadde politiet sagt....

 

Jeg klikker i vinkel og litt til mens jeg lar det gå litt utover inventaret der jeg er når hun ringer...

 

Smallboy og jeg hiver oss i bilen og reiser opp for å se etter bilen...

 

Vi finner den pent rygga inn (?!!?) på en gangvei ved en kirkegård like ved Godthaab for de som er kjent i Bærum...

 

Hopper ut av bilen til Smaalboy og inspiserer bilen... ALT VAR HELT!!

 

(Greit, de har knerta dørlåsen, bøyd rattet, knekt rattlåsen og bulka en skjerm såvidt)

 

Så, det må jeg si.. er ikke hver dag polisen ringer og sier de har funnet bilen din uten at du vet den var stjålet ass....

 

Fikk starta bilen med en skrutrekker og kjørte den til litt tryggere omgivelser hvor vi får inspisere den litt nærmere en annen dag...

 

Bilen har stått i låst garasje på Gullhaug i Bærum en uke uten at jeg har vært innom og titta så jeg vet ikke når den har blitt borte, alt jeg vet er at de har hatt god tid da de har knekt den vanlige rattlåsen, en ekstra ratt til pedallås samt vært oppi motorrommet og hekta på coilkabelen igjen.

 

 

Men, selv om jeg har fått igjen bilen, så hadde dem bøffa alt som var inni bilen (Verktøy ++) samt gjort litt skade... Jeg hadde for tiden bare ansvarsforsiking på bilen, så jeg er litt sugen på å finne ut av hvem som står bak ugjerningen...

 

Så, har du noe info om hvem som har "lånt" bilen, sett den i Bærum de siste dagene eller blir tilbudt verktøysett som er merka med lofotengrønn farge, ta kontakt med undertegnede på 93836007 eller politiet på 02800

__________________

Fotobloggen min

78 Golf LS +82 Golf C

07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8

x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette må være kjipe greier!:( Skjønner ikke hva som er meningen med å kødde med bilene til andre! Er jo ikke mye verdisaker i en bil heller!

Du får håpe de ikke har køddet med motoren eller har gira som ei ku!

Håper du finner svina:)

Bmw 1989 e30 316i

Bmw 1999 e46 323ci

Bmw 1998 e46 320i

Bmw 1987 e30 320i - 325i prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaggu bra den var i ett stykke og at Smoor-hjula var enda der... Vi får ta en gjennomgang av hva du trenger av deler når du stikker innom Vaerste på søndag... :)

 

En kjøretur fra gullhaug til steinskogen (goothåp) tar jo max 5 minutter.. Så at mange har sett dem er tvilsomt. Hvis det er bare den strekningen de har kjørt da.. Jeg har ikke sett no hvertfall.. bor rett nedenfor gullhaug :) Kan ikke folk la ting være

-02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde

-94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde

-90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde

-84 VW Golf II [solgt] Bilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kjøretur fra gullhaug til steinskogen (goothåp) tar jo max 5 minutter.. Så at mange har sett dem er tvilsomt. Hvis det er bare den strekningen de har kjørt da.. Jeg har ikke sett no hvertfall.. bor rett nedenfor gullhaug :) Kan ikke folk la ting være
de var litt late så de orket ikke gå så de tok bilen for og kjøre 5 min.se etter halv feit late folk så tar du de nok:fatality:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår