Jump to content

Sette turbo i 9000

Rate this topic


kaffi
 Share

Recommended Posts

Greieste er å få tak i en hel motor å putte inn. Du turbo konverterer bare ikke n 9000i motor ;) Og sist men ikke minst det enkleste iht godkjenning er å skaffe seg en som er byggd som turbo i utgangspunktet. 9000 er ikke så dyr og sjelden at du ikke skal klare det vist du har penger nok til å konvertere. ;)

VW Passat '99

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Har bygget om og godkjent min til turbo.

 

På tidligere modeller (tror det er før -90) så skiller det på bremsene mellom i og turbo.

 

Få tak i en bil fra -94 eller nyere, og motor fra samme periode. Da får du et bedre motorstyringssystem med store muligheter senere :spin

 

Med tanke på godkjenning så trenger du kun Z-merkede dekk mener jeg hvis du har under 220 hk. Skal du ha samme effekt som Aero (225 hk), må du ha orginalt Saab sportchassi og du blir anbefalt 205/55-16, ZR dekk. Dette gjelder da hvis bilen har samme bremser som turbobilene ;)

 

Lykke til :hellothere:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Privacy Policy