Gå til innhold

zerum

Bruker
  • Innholdsteller

    18
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om zerum

  • Bursdag 10/06/1960

Contact Methods

  • Bosted
    norge ,stordal

zerum's Achievements

  1. Er ikkje så dum denne her heller.. http://www.bilforumet.no/galleriet/data/653/5B7223CA8E34471A81CA2C079C4FC57F.jpg
  2. Rydda på loftet i helga fant da et pakningssett til Triumph Delenr.GEG 214 Passer til Standard Vanguard 6 (1960-63) Triumph vitesse; GT6,2000,Tr250, TR5P,1. TR 6 P.I . 2,5 PI MKII 1962 on Er ikke helt komplett, mangler bl.a. toppakning. Men har 26 andre pakninger Noen som trenger noe slikt??
  3. Den råeste GT 500 hvis jeg ikke husker helt på jordet,, så er det en med 427 motor og doble Paxton kompressorer.Finner ikke opplysninger om den på nettet men mener bestemt at i 67/68 kunne de leveres slik.og 351 motor med en paxton.Skal i følge ubekrefta rykte (min hukommelse) også ha blitt levert med 427 SOHC motor
  4. zerum

    Motorproblem

    JaJa. nå har helgen gått til skifting av deler(veivakselgiver).Lurer fortsatt på hva den som konstruerte motoren har gått på, men fortsatt vil den J¤#"%&& bilen ikke starte,turtelleren beveger seg når prøver og starte,får bensin,starter "nesten" når prøver men vil ikke starte.Har tatt ut plugger rengjort og justert,Bensinpumpa virker..men like forb¤¤¤¤¤¤¤¤¤ starter den ikke."tar" såvidt etter det,men vil IKKE starte.holder på å få...............dukenukem noen som har et veldig godt forslag hva som bør gjøres..Har fått mange "GODE" forslag i fra kompiser ,men de går mest på bruk av dynamitt og lignende ..............
  5. Skal en ha max bakseteplass er det Austin Maxi..:pray Like bra plass som i Mercedes SEL fra samme tidsrom..
  6. zerum

    Motorproblem

    Tusen takk for hjelpen,, deler bestilt..
  7. zerum

    Motorproblem

    Var og prøvde,er ingen bevegelse på turtelleren.. unntatt en gang da motoren "tok" etter det.Hvor får en tak i en sånn giver,er det kun orginal eller finnes det andre plasser?Evt har den et annet navn?
  8. zerum

    Motorproblem

    Takker..Er ikke sikker på de med turtelleren,skal ta meg en tur i dag og sjekke,bilen står etpar mil hjemmefraa..Er ikke så veldig teknisk av meg så jeg må spørre.. tannkasetten ?hvor og hva..
  9. zerum

    Motorproblem

    95 mod 9000cd 2,0 l motor uten turbo(B204i)
  10. zerum

    Motorproblem

    Fikk et uventa problem i går,var en tur på butikken,da jeg skulle starte opp og kjøre hjem var da ikke mulig å få startet den,startmotor går og den får bensin. Prøvde flere ganger også å taue men det medførte kun rødglødende katalysator.Noen som har vert bort i liknende? Og kan evt komme med tips??Fikk tips om tett katalysator ,demonterte den til ingen hjelp..
  11. zerum

    Sette turbo i 9000

    Skivene er de samme og utifra delenr.er caliprene også like,
  12. Top Fueleren,, Har vert en slik utregning før,da med en bil som kjørte 300.Mener og huske at bilen ble tatt igjen etter 250 meter.
  13. he Charger name was applied to the 024 during the 1982 model year when Dodge's larger 2.2-liter, SOHC, four was fitted to the car as an option in place of the standard 1.7-liter engine. The 1.7 was rated at just 63 hp, so the move up to the 2.2's 84 hp represented a substantial increase in performance. Not that the "Omni Charger 2.2" was quick, but it wasn't as disastrously sluggish. The standard transaxle with the 2.2-liter engine was a five-speed manual and a three-speed automatic was optional. Her over ser du de tekniske data for 82-modellen ,for tidlig 70- her:ikke så rart at prisene er litt forskjellig: There were now six different Charger models ranging from the base plain-old Charger in both hardtop and coupe body styles and then rising through the Charger 500 hardtop, the more luxury-oriented Charger 500 SE hardtop, the high-performance-oriented Charger 500 Super Bee hardtop and, at the top, the Charger R/T hardtop. The base Charger power plant was a 145-hp 225-cubic-inch slant six with the 230-hp 318 two-barrel optional; the Charger 500 started with the 318 and had the range of V8s available; the Super Bee started with the 275-hp 383 V8 with the 370-hp 440 "Magnum" four-barrel, 385-hp 440 "Six-Pack" (that's three two-barrel carbs) and 425-hp 426 Hemi V8s optional; and the R/T started with the 440 Magnum under its hood and was also offered with the Six-Pack and Hemi.
  14. Ingen som slår Countach i utseende og lyd,det er en ying som må taes med her og det er at countachen ble konstruert på 60-tallet.Kom vel i 71-72.Sjekk de andre bilene på den tiden.Og den er en skikkelig hodesnuer i 2006 også.Las en test engang om den og skribenten holdt på og bli "religiøs" mens bilen sod og gikk seg varm,det var sånn:gikk på 1,2,3 cyl så tente alle og turtallet gikk til 3000,så hosta den litt og begynte og gå på 1,2,3,4,5,6 så tok alle løst igjen opp til 2-3-tusen sånn holdt den på i 3-4 min til den stabeliserte tomgangen.
  15. Når det er glatt/vått på veien,slipper jeg de forbi fort som fy.Var på glattkjøring med lastebil,bremsa for fullt fra 60,stoppet etter 125m,da er det litt trasig visst det skjer noe og din bil stopper på 25 m.
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår