T_A_H Skrevet April 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2007 Damn! For et pågangsmot! Har lest gjennom hele tråden din nå og er helt målløs jeg! Du gidder vel ikke pakke sammen litt av pågangsmotet ditt og sende til meg, slik at Audien blir ferdig?(angel) Rått prosjekt! Når/viss den bilen skal selges om non år så er den solgt hehe.. Lykke til videre!! og pøs på med bilder!! Mvh. Men så kosli å høre :D Får mere lyst til å fortsette av å høre sånt. :) Pågangsmotet kommer vel av musikken, for da merker jeg ikke hvor kjedelig det er ;) Men kommer vel noe oppdatering i helgen tenker jeg :) Siter Mvh Tore VW Golf II Vr6 prosjekt VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =) 79' Golf LD, søndagsbil VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tyrann Skrevet April 20, 2007 Rapporter Share Skrevet April 20, 2007 Ser bra ut detta! Er vel deilig å endelig kunne få legge på litt lakk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_A_H Skrevet April 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2007 Ser bra ut detta! Er vel deilig å endelig kunne få legge på litt lakk. Takk :) Ja, det blir liksom mye "ryddigere" med en gang! :D Siter Mvh Tore VW Golf II Vr6 prosjekt VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =) 79' Golf LD, søndagsbil VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_A_H Skrevet April 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2007 Fikk så lyst på å legge inn et par bilder nå :) Båndsliperen har revolusjonert pussinga mi!!! Elendig telefonbilse av bakskjermen. Kommer bedre og flere bilder i morgen Siter Mvh Tore VW Golf II Vr6 prosjekt VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =) 79' Golf LD, søndagsbil VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_A_H Skrevet April 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2007 Ja, da var det tid for oppdatering:) Har nesten gjort ferdig cleaninga i motorromet. Mangler noe finsparkling, men er fornøyd med det så langt:well: Også et par bilder av skjermene! Er ikke finsparkla de skjermene, men får unnskylde med at jeg måtte i en heftig, rå og brutal familiebursdag birthday Siter Mvh Tore VW Golf II Vr6 prosjekt VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =) 79' Golf LD, søndagsbil VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cyberscott Skrevet April 22, 2007 Rapporter Share Skrevet April 22, 2007 Nice :D Siter 1990 vw Golf 2 vr6 (Prosjekt) VW Golf 2003 Tdi 4Motion VW Golf Rallye G60 VACN medlem **ØRAP** crew Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J_A_H Skrevet April 24, 2007 Rapporter Share Skrevet April 24, 2007 :pimp hmmmmm... Nå har ikke jeg skrudd mye bil, men jeg mener bestemt at man ikke må demontere så mye for å bytte clutch i en golf.. Siter Jeg skulle skrevet noen vise ord her.. men Polo Classic har skrevet noe som er så bra så da gidder ikke jeg overgå det.... punktum... ( credit$..) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_A_H Skrevet April 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 24, 2007 :pimp hmmmmm... Nå har ikke jeg skrudd mye bil, men jeg mener bestemt at man ikke må demontere så mye for å bytte clutch i en golf.. Du mener det, ja. Er det sånn dagens tips i tråden min? :) Siter Mvh Tore VW Golf II Vr6 prosjekt VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =) 79' Golf LD, søndagsbil VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brille2k Skrevet April 24, 2007 Rapporter Share Skrevet April 24, 2007 stå på TAH... Siter Min Link om mitt prosjekt http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=771629#post771629 Mine Modell Biler... http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1735563#post1735563 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_A_H Skrevet April 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 24, 2007 Det skal jeg gjøre :) Kjøpte en bedre sparkel til fiksparkling i dag, og da er det bare å klæmme på til det blir pent! Driver også å innreder rommet i kjelleren, hvor golfen vanligvis står!;) Siter Mvh Tore VW Golf II Vr6 prosjekt VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =) 79' Golf LD, søndagsbil VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øy-stein Skrevet April 25, 2007 Rapporter Share Skrevet April 25, 2007 dette blir helt konge ( : Siter 1- Golf III 1,8L 8v (1995) (solgt) 2- Jetta II 1,6L 8v 2x w.gassere (1984) (solgt) 3- golf II 1.8L 8v turbo (G-60) (1985) (i garasjen;]) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_A_H Skrevet Mai 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2007 dette blir helt konge ( : Takk:D :D Grunnet vårønn er det blitt mindre jobbing med bilen. Bare noe finsparkling på skjermene. Men på pauserommet er det blitt innredning og el-nett og hele pakka :) En sofa jeg fant på låven, og mange bilblader, kun et utvalg i sofaen TV og en blanding mellom PV og stereoanlegg :) Og selvfølgelig VW-plakater ;) Siter Mvh Tore VW Golf II Vr6 prosjekt VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =) 79' Golf LD, søndagsbil VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svends3n Skrevet Mai 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2007 Kult:) Hva er det som er så bra med båndsliperen? Siter VW Golf VR6 Tornado Golfen VR6 Dusty Mauve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen89 Skrevet Mai 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2007 blir bra å se denne på veien : ) Siter 2001 Audi A4 B6 1.8 Turbo Quattro S-line -X- 1999 bmw e46 318i -X- 1992 Bmw E36 318is -X- 1990 GolfII 1.8gl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen89 Skrevet Mai 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2007 har du lappen? eller når får du den? Siter 2001 Audi A4 B6 1.8 Turbo Quattro S-line -X- 1999 bmw e46 318i -X- 1992 Bmw E36 318is -X- 1990 GolfII 1.8gl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg