T_A_H Skrevet Desember 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2007 Har fulgt med litt her å si jeg er imponert. Med tanke på kablene så er ikke antal meter så farlig med tanke på strøm. Bruk samme størelse på kablene eller grovere. Men husk hvor lavere spenning det er i et anlegg jo mere ampere går det i kabelen. Altså må man ha grovere kabler jo mer effekt som trekkes. Bruk effekt loven. P = U x I I = P/U I = 150W/230V = 0,65A I = 150W/12V = 12,5A Håper dette hjelper deg videre med andre kabel trekkeinger også. Har lagt opp så det holder og litt til nå, men var litt usikker på hvor stor den måtte være, siden hvis man skal lede strømmen lengre, må man ha tykkere kabel. Hvorfor vet jeg ikke, men sånn er det bare. Eller med andre ord, Det er samme motstand i en 10 cm 4mm^2 som i 5 m 25mm^2. (random tall). Men uansett. Nå mangler bare ledningen til starter, og da tar jeg det største jeg finner. Det skjer også ting mellom alle julebordene. Nå er det dempermater som legges inn! Slenger ut bilde da det er ferdig! Siter Mvh Tore VW Golf II Vr6 prosjekt VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =) 79' Golf LD, søndagsbil VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
loyfah Skrevet Desember 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2007 Tror det blir fint sånn som du har tenkt bakluka di jeg ;D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_A_H Skrevet Desember 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2007 rååå den. Men det er mer kombinasjonen med shavet bakluke og euro-small fangere som folk er skeptiske til... Siter Mvh Tore VW Golf II Vr6 prosjekt VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =) 79' Golf LD, søndagsbil VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_A_H Skrevet Januar 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2008 Det skjer ikke så mye synlig, men det skjer noe. Ferdig med demping, og driver å trekker dørtrekka. Men føler meg ferdig nok med ledningsstrekking til at jeg kan legge inn teppet. Dette ble kanonbra :) Må også ha ny radiator og fremre travers. Siter Mvh Tore VW Golf II Vr6 prosjekt VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =) 79' Golf LD, søndagsbil VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oshim Skrevet Januar 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2008 Små fangere og sveisa bakluke faktisk, blir hvertfall noe nytt ;)QUOTE] Jaha? :P ..har gått en med det i samme bygda før;) Siter Rust er passe dust. lzm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kr0lle Skrevet Januar 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2008 Den så ikke så bra ut etter min mening, personlig synes jeg den så ut som noen som har bommet litt på rat-look, og så kombinert det med litt race/show/hva enn du vil kalle det-stil. Tror muligens Tore sin passer det bedre ;) (håper jeg ikke tråkket noen på tærne nå) Siter - VW Golf II GTI - RIP - VW Golf II GTI 16v & 1.6 CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre W Skrevet Januar 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2008 syntes ikke det så så ille ut det der jeg. Den trenger kanskje ikke de røde stripene på fangeren, men ellers var den jo rå :D Siter - 2005 Saab 9-3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet Januar 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2008 Små fangere og sveisa bakluke faktisk, blir hvertfall noe nytt ;)QUOTE] Jaha? :P ..har gått en med det i samme bygda før;) flere bilder av den plz ? Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oshim Skrevet Januar 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2008 Dette er ifra 05 da:P men vil ikke søple til tråden her med dette.. Så resten av eventyret finner du her http://www.bilforumet.no/golf-ii/116865-golfen-p-d-dsleiet.html Siter Rust er passe dust. lzm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_A_H Skrevet Januar 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2008 Vi får se hvordan det blir.... Hittil er jeg fornøyd med utseende :) Får det bare ikke fram med telefonkameraet :p Oskar, hvorfor ble Golfen din så forfallen med tiden? Fin i sine dager, den :) Siter Mvh Tore VW Golf II Vr6 prosjekt VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =) 79' Golf LD, søndagsbil VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dubmeister Skrevet Januar 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2008 nei nå må du få ut finger'n med oppdateringer og slikt igjen :) trenger lesestoff samt stjele ideer ;) Siter o 1998 Audi S8 o 1981 Porsche 911 Turbo o 1956 Vw Ragtop Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tyrann Skrevet Januar 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2008 Har du sølvpapir rundt girspaken ell? (Ellers bra=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_A_H Skrevet Januar 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2008 Nei. Det er aluminiumsfolie. Skal bruke den orginale, når jeg finner den... Har også fått et ganske positivt svar på søknaden. Skal på BT på mandag for litt diskutering og sånn. Ellers sliter jeg litt med noen deler, men når de kommer på plass, får jeg hjelp til oppstarten.......... :) Siter Mvh Tore VW Golf II Vr6 prosjekt VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =) 79' Golf LD, søndagsbil VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest mrmoney Skrevet Januar 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2008 http://www.fastdatacash.com/in.php?ix=2049 Trenger du raske penger til bilprosjektet ditt? Du er bare ett klikk og en mail unna.. Enklere blir det ikke http://www.fastdatacash.com/in.php?ix=2049 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joshh88 Skrevet Januar 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2008 haha! lol!! need money fast click here! phh! Siter Bilforumet, Mitt nye hjem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg