T_A_H Skrevet Desember 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2007 For hver del jeg monterer, blir det enda flere problemer. Fant ut at jeg må lage nok et sett nye motorfester for å få på drivakslingene og servorøra..... Skal da lage sånn at radiatoren også får litt bedre plass...... Siter Mvh Tore VW Golf II Vr6 prosjekt VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =) 79' Golf LD, søndagsbil VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brille2k Skrevet Desember 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2007 kjipt da men bra å få det skikkelig med en gang :) Siter Min Link om mitt prosjekt http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=771629#post771629 Mine Modell Biler... http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1735563#post1735563 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_A_H Skrevet Desember 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2007 Nå er det i ordning! Slenger ut en sjøvv bilder i stedet for å skrive meg hjel ;) Siter Mvh Tore VW Golf II Vr6 prosjekt VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =) 79' Golf LD, søndagsbil VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_A_H Skrevet Desember 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2007 Siter Mvh Tore VW Golf II Vr6 prosjekt VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =) 79' Golf LD, søndagsbil VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cyberscott Skrevet Desember 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2007 blir trangt nokk ja tore :eek: hehe Siter 1990 vw Golf 2 vr6 (Prosjekt) VW Golf 2003 Tdi 4Motion VW Golf Rallye G60 VACN medlem **ØRAP** crew Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_A_H Skrevet Desember 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2007 Ja, den skulle nok helst ha sitti på tvers :p EDIT: POST NR. 500 I DENNE TRÅDEN :D Siter Mvh Tore VW Golf II Vr6 prosjekt VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =) 79' Golf LD, søndagsbil VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet Desember 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2007 Den radiatoren var svæær. Stått på passat eller? Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_A_H Skrevet Desember 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2007 Den radiatoren var svæær. Stått på passat eller? Ehm... Er det forskjellig radiator på Passat og Golf??:uhhmmwhat?: Trodde alle VR6 radiatorer var like, så har drevet mange timer og skjært og sveiset for at den skal passe, uten å skjønne hvorfor min passer så mye dårligere enn alle andre sine:blah: Men uansett, så sitter den der nå :) Siter Mvh Tore VW Golf II Vr6 prosjekt VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =) 79' Golf LD, søndagsbil VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_A_H Skrevet Desember 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2007 Her har vi fra dagens økt. Tilpassa orginalgrillen! Og gjort det meste under dashen! Siter Mvh Tore VW Golf II Vr6 prosjekt VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =) 79' Golf LD, søndagsbil VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Derbi GPR Skrevet Desember 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2007 Kuuult:) du får ta deg en vingers tur da du får liv i den! Har du forresten gti interiør til salgs? Siter Syncro Driver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_A_H Skrevet Desember 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2007 Kuuult:) du får ta deg en vingers tur da du får liv i den! Har du forresten gti interiør til salgs? Spørs om det ikke blir noen vinger-turer da, ja ;) Hender seg jeg er der og glir litt med einseren da :) Ang. Interiør. Hva trenger du? Dørtrekka har jeg gjort om og brukt selv, men seter har jeg! Det er slitemerke på førerstolen da. MEn hvis du har en fin stol, går det an å lage 1 av 2! Baksetet vet jeg ikke om jeg skal selge. Har ikke skaffa skinnseter bak enda, serru. Men vet om en som gir bort på Sand :D Siter Mvh Tore VW Golf II Vr6 prosjekt VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =) 79' Golf LD, søndagsbil VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Derbi GPR Skrevet Desember 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2007 å ja! har litt stygg blanding av forskjellige interiør nå serru:P setetrekk gjør susen:P Siter Syncro Driver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet Desember 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2007 virkelig fint og inspirerende Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_A_H Skrevet Desember 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2007 Hyggelig å høre :) Har ikke satt inn alt fo godt da... Er noe småtteri i motorrommet som må ut igjen for å få på siste tinga. Og har igjen et par ledningsbunter i dashen også! Siter Mvh Tore VW Golf II Vr6 prosjekt VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =) 79' Golf LD, søndagsbil VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kr0lle Skrevet Desember 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2007 Får du dette godkjent nå? Vet ikke om du så den, men det ligger en tråd ute på VACN (vet du er medlem) der det er en som har hatt en lengre samtale med biltilsynet, og der var blandt annet ett av spørsmålene om det var mulig å få godkjent mk2 VR6, svaret ble ganske kort "Nei" Eller skal du bare kjøre uten godkjenning? :P Siter - VW Golf II GTI - RIP - VW Golf II GTI 16v & 1.6 CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg