Anders D Skrevet Juni 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2007 nå har jeg sett igjenom alle sidene dine. bra dette;) fortsett sånn:) Siter We Ride Together, We Die Together, VOLVO 4 Life http://www.bilgalleri.net/html/gal_visbil.asp?ID=3573 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
242-T5 Skrevet Juni 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2007 Skuffelse... Gatebil kontaktet meg for 2 mnd siden med spørsmål om å ha bilen på prosjektsiden, nyttnr i dag med bilen?????....men det er feil bil..hehe :shake :shake Tenkte kanskje de var innteresert i ombyggingen, men nei de la inn 2 bilder av den første rusthaugen som jeg har sendt til hoggern......:watchout Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders D Skrevet Juni 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2007 hehe. sjønner at du er skuffa:P Siter We Ride Together, We Die Together, VOLVO 4 Life http://www.bilgalleri.net/html/gal_visbil.asp?ID=3573 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
242-T5 Skrevet Juli 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2007 Da var bilen grunnet med epoxy grunning, hadde planer om å grunne hele bilen innvendig også, men fikk for lite grunning så innvendig ble det bare grunnet der det var bart metall. Her er den ferdig vasket. ....og slik ble det. Så nå er det bare å begynne å sparkle....:???: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvokim Skrevet Juli 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2007 det her ser bra ut! gleder meg til og se flere bilder av vidre bygging! Siter # 1996 940 herregårdsvogn # 1969 Amazon 122S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fighter Skrevet Juli 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2007 Dette blir så absolutt bra! Siter Nissan Primera SRi 1996 X-BMW 520i 1991 X-Volvo 745 GLT 16v 1990 X-Volvo 360 STING 1988 X-Volvo 740 GL 1986 X-Volvo 245 gl 1991 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet Juli 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2007 du er kjempe flink :D Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Racer Skrevet Juli 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2007 å herregud så rått! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
242-T5 Skrevet Juli 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2007 Blir litt pause på bilen nå...må få solgt en skjærgårsjepp før jeg har økonomi til å fortsette. Skal begynne på fronten snart og da må jeg ha IC først...alt må jo tilpassesgrinchy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
0milt Skrevet August 8, 2007 Rapporter Share Skrevet August 8, 2007 Satt å leste her, så såg jeg at du vurderte en liten spoiler, å da tenkte jeg å gi deg en idé som jeg har hatt, en lignende sånn type bmw "list" spoiler (ses ofte på "pimpa" e36).. bare en helt liten enkel.. å tror du jeg blei fornøyd når jeg såg hva du hadde laga, omtrent sånn som jeg har tenkt, bare mye tøffere når den var delt!:) Du er mann blant menn når det gjelder arbeidslyst å detaljpirkeri! liker det! stå på=) Siter -99 Golf GTI 1.8t (fmic,kw,bsr,ts-racing) -87 24o Turbo (under oppussing) Tidligere biler-92 E34 M5 Touring -86 Sierra IS -90 240 turbo -03 Honda Nsr (solgt) -03 Honda Nsr (spiker)-86 Suzuki Fz (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet August 9, 2007 Rapporter Share Skrevet August 9, 2007 Blir litt pause på bilen nå...må få solgt en skjærgårsjepp før jeg har økonomi til å fortsette. Skal begynne på fronten snart og da må jeg ha IC først...alt må jo tilpassesgrinchy Hei, Interkurderen din er på vei, du har den vel i morgen eller lørdag :-) Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
242-T5 Skrevet August 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 9, 2007 Satt å leste her, så såg jeg at du vurderte en liten spoiler, å da tenkte jeg å gi deg en idé som jeg har hatt, en lignende sånn type bmw "list" spoiler (ses ofte på "pimpa" e36).. bare en helt liten enkel.. å tror du jeg blei fornøyd når jeg såg hva du hadde laga, omtrent sånn som jeg har tenkt, bare mye tøffere når den var delt!:) Du er mann blant menn når det gjelder arbeidslyst å detaljpirkeri! liker det! stå på=) Takk for det......men hadde du kjennt meg så hadde du nok ikke skrevet det med arbeidslyst...hehe Har ikke blitt gjort noe på bilen i det siste, men ser her at IC min er på vei, så da skjer det vel noe etter hvert. Har eget hus, og da er det mange ting som koster penger, skal legge asfalt inn til garasjen til uka...og det er ikke gratis..og så har jeg bestilt ny tur til Thailand,og det er IKKE gratis, så prosjektet kommer nok til å ta litt tid, men jeg skal fullførekiddie Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoemil Skrevet August 10, 2007 Rapporter Share Skrevet August 10, 2007 nå har jeg akkurat lest gjennom hele tråden... dette blir konge bra.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
242-T5 Skrevet August 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 10, 2007 nå har jeg akkurat lest gjennom hele tråden... dette blir konge bra.. Takk for det. Nå kommer vel IC fra DaButcher i morgen, så da kan jeg vel begynne å planlegge litt hvordan jeg skal ha fronten. Vurderer dobble runde lykter, men det er ikke alltid det blir som jeg tenker. Det eneste som er 100% sikkert er at jeg skal lage frontfanger'n som bakfanger'n. Blir vel noen meter med sveis innen jeg er ferdig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
x_racing_x Skrevet August 15, 2007 Rapporter Share Skrevet August 15, 2007 blir tøft med den bakenden.stå på videre. Siter fader turbo du som snurrer,gi oss idag vår bar på bar. forlat oss våre slitene råder ogtoppakninger, som vi forlater bryet med service.led oss ikke inn i teknisk kontroll men fri oss fra tuv og godkjennelser og popoffen din i evigheten.Amen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg