vx2go Skrevet Oktober 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2006 Hei. Hva kan det komme av at Airbag lampa lyser? Er det styreenheten som kan være gåen, føler, ledninger som er løsnet osv? Evt hva kan det koste max å fikse det? Bilen har aldri vært kollisjon skadet. Dette er en 1.9TDI Audi A4 stv 1999mod. Noen som har erfaringer med dette? Siter Zoom Zoom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi80Sport Skrevet Oktober 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2006 Kjent problem det.. Hadde samme problem på min A4 99 mod. Audi-forhandler fiksa det som ingenting, kosta 900kr. Mener å huske at problemet er en kontakt under førersetet som er dårlig.. Trur dei fjerna heile kontakta å lodda direkte på.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vx2go Skrevet Oktober 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 Hørt noe om det jeg også, skal få tatt bilen inn å sjekke da. Siter Zoom Zoom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboLeon Skrevet Oktober 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 Hadde samme problemet med min Seat Leon her for en stund siden, da var det styreenheten som var gåen.....kosta 10 000 og reparere... Gikk heldigvis på garantien her... Siter Civicen er solgt, og 2002 Seat Leon 1,8 20vt er innkjøpt :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg