Gå til innhold

E-30 big: BMW E34 V12 Turbo.. Film av bremsing og nytt motor prosjekt. 1249HK 1588NM

Ranger emnet


E-30 big

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.5k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hadde jeg vist hva du heter så kunne jeg gått inn å sett :)

 

Veit hva han heter, men lar det heller være opp til ham selv om navnet skal ut. Er ikke sikkert han vil at vi alle skal vite hvem han er ;)

Audi 80q 2.3E (Sugetrimprosjekt)

Ford Sierra 2.0 DOHC (Sugetrim)

Volvo 460 2.0L (Vrak)

Bmw E36 318i m/M3 Styling (Senere prosjekt)

Audi 80 1.8s (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E-30 big: Har du noen andre biler for tiden? Er usikker på om du solgte Audi'n eller hva som skjedde med den. Noen andre Bmw'er på tunet?

Audi 80q 2.3E (Sugetrimprosjekt)

Ford Sierra 2.0 DOHC (Sugetrim)

Volvo 460 2.0L (Vrak)

Bmw E36 318i m/M3 Styling (Senere prosjekt)

Audi 80 1.8s (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E-30 big: Har du noen andre biler for tiden? Er usikker på om du solgte Audi'n eller hva som skjedde med den. Noen andre Bmw'er på tunet?

 

Har nå litt annet :)

Har S4'n enda ja, og en -05 Audi RS6 og en Volvo 242,en Cheva med V12 og presse og en -90 318 is med M50 turbo som skal selges....

 

Men selger S4'n viss jeg får det jeg forlanger. Ellers er det en artig bruksbil :)

 

Ligger litt små snutter av V12 på YouTube som en kompis filma.

 

 

http://m.youtube.com/#/watch?v=aUEpAldzwGo

 

http://m.youtube.com/#/watch?desktop_uri=%2Fwatch%3Fv%3DyYkjaAPYO7c%26feature%3Dshare&feature=share&v=yYkjaAPYO7c&gl=US

Endret av E-30 big

INGEN tingen er perfekt orginalt!

 

1249HK-1588NM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så med andre ord så er den gamle Audi'n solgt altså? Uhrquatteo eller coupequattron du hadde altså. Hadde du ikke også en M5? Mente jeg hørte noe om det for litt siden også?

Audi 80q 2.3E (Sugetrimprosjekt)

Ford Sierra 2.0 DOHC (Sugetrim)

Volvo 460 2.0L (Vrak)

Bmw E36 318i m/M3 Styling (Senere prosjekt)

Audi 80 1.8s (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nå brukt snart en hel dag på og lese denne tråden og er egentlig målløs......... har digga denne bilen siden første gang jeg så den,og ikke minst etter du kjørte fra meg oppover 2-felten fra minnesundbrua og sørover.. du ble nok skuffa da min "M5" ikke orka mer,men det var bare en 525i 24v med M5 klær ;-) tipper dette er 4-5 år siden ;-) du har en sinnsyk bil som jeg håper på og få sett i action i sommer :-)

 

Stå på videre..!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så med andre ord så er den gamle Audi'n solgt altså? Uhrquatteo eller coupequattron du hadde altså. Hadde du ikke også en M5? Mente jeg hørte noe om det for litt siden også?

 

Både urquattroen og coupe quattroen er solgt ja.

Har hatt en M5 hartge også ja men den er bytta til fordel for en RS6 :)

INGEN tingen er perfekt orginalt!

 

1249HK-1588NM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nå brukt snart en hel dag på og lese denne tråden og er egentlig målløs......... har digga denne bilen siden første gang jeg så den,og ikke minst etter du kjørte fra meg oppover 2-felten fra minnesundbrua og sørover.. du ble nok skuffa da min "M5" ikke orka mer,men det var bare en 525i 24v med M5 klær ;-) tipper dette er 4-5 år siden ;-) du har en sinnsyk bil som jeg håper på og få sett i action i sommer :-)

 

Stå på videre..!!

 

He he, husker ikke eksakt dette men typisk meg ble jeg nok skuffa da :) men det har blitt litt gassing gjennom tidene,

Har pendla litt fram å tilbake Oslo med den så har treft mange kjappe biler og sykkler som har fått en aha opplevelse :)

INGEN tingen er perfekt orginalt!

 

1249HK-1588NM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår