Gå til innhold

Streetmeet Trondheim Fredag 20. Oktober!!!

Ranger emnet


DynaCore

Anbefalte innlegg

Takk for det:) Kan jo ikke måle seg med din da men:D

Fikk desverre ikke sett noe nermere på den da det var alt for mørkt og kaldt,

men vi får ta et streetmeet på dag igjen å tror jeg.

Felgene er til salgs forresten...:rolleyes:

 

 

Takk:)

Nå kommer ikke bilen min ut igjen før til våren da, så vi får finne på noe lurt til den tid;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 95
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Good job med å såvidt kjøre fra den hvite bilen ut forbi shell elgeseter nollaS. Såvidt du kom deg foran :P

Altså.. jeg lå side om side med en gammal sølvgrå 1.6 kadett C da..

Bilen min går som et dass! sånn er det bare;)

Gikk vel enda dårligere i går dersom batteriet var heldødt og dynamoen jobba som en helt;) skylder på det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var supert oppmøte :D ble gla når jeg så det... var vel en 50-60 på det meste, om jeg tørr tippe, ufattelig bra for det været da :)

 

DynaCore, nice ride ;) fikk sikla nok på den ja.. og NollaS, du fikk start ja, hørte bilen din brumma i d fjerne :op:

85 Volvo 749 TIC- drifter

01 Subaru Forester S-turbo

77 Honda Accord 1.6

[X]97 Toyota Celica T20 1.8

[X]87 VW Scirocco GTX 1.8 :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DynaCore, nice ride ;) fikk sikla nok på den ja.. og NollaS, du fikk start ja, hørte bilen din brumma i d fjerne :op:

De aller fleste hørte nok at jeg fikk start :P ble mobba sånn av lyden at jeg måtte teste om turtallsperra funka da og =)

Fikk svi for det (bilen tok hevn) da en pluggledning tok kveld dagen etter og jeg ble stående på Sluppen.. (i går)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns jeg så noe skjermer med pene damer inni den limmon. :fatality:

 

Hehe , ja , må jo ha pene damer på skjermene da ;-)

Blir bare litt distrahert når jeg kjører . :P

 

Er litt gøy å kjøre av og til da, men blir irritert i alle som skal snurre på felgene, hver gang man stopper i ett kryss, eller står stille noen plass.

Blir så mye fettflekker av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår