Gå til innhold

Send spørsmål til veisjefen om DE NYE FOTOBOKSENE

Ranger emnet


Mr.TransAm

Anbefalte innlegg

hvorfor skal billen kunne gå så fort

Innsendt av: En som faktisk ikke altid klare og holde farten for det er mye bakker her i landet., 16/10 - 2006 kl. 21:46

 

Sett sperrer på alle biler som er norske. Der det er 60 km/t går ikke bilen fortere en 60 km/t og der det er 90 km/t så gå faktisk bilene bare i 90 km/t.

Det kan vel ikke være så vanskelig still krav til bil leverandøren at de skal betale for det for i Norge tar vi bare inn sånne biler med farts kontroll brikker.

Ser ikke problemet jeg.

 

 

 

 

 

Haha, for en knøl. Det finnes faktisk situasjoner der en må akslerere for å unngå en farlig situasjon. Og det at han klager over at det er for mange bakker her i landet viser hvor gjennomtenkt det er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Lurer på hvem som kommer til å ta initiativet til å gjøre noe faenskap slik at staten skjønner at vi ikke finner oss i noe mer... Ikke minst hvordan de vil reagere!

Sånn er det å være nordmann, ingen tørr å gjøre noe som helst.. Ola Nordmann sitter bare hjemme å klager..

98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport

x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil.

x - NA 1994 Mazda Miata 1.8

x - Mange BMW E28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

viss den gjennomsnitts farten settes til verk så vil nok bensinstasjonene merke en økning.. eg ville i alle fall tatt meg en pølse mellom hver boks eller noe selv om at eg bare ligger ca 5 over oftest :P

 

vil staten virkelig at Norges befolkning skal bli overvektige hele gjengen?? babyhmm?

 

 

hjelper lite da disse boksene kommer til å bli satt opp på strekninger på rundt 3 km!.. UTEN avstikkere, så er ikke mye en får gjort egentlig

 

 

men. har tenkt over at det faktisk er trafikkfarlig.. man ser jo MER på speedometer enn på veien om man ikke har Cruise Control ..

 

 

Farlige greier

Golf II 16vT Syncro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hjelper lite da disse boksene kommer til å bli satt opp på strekninger på rundt 3 km!.. UTEN avstikkere, så er ikke mye en får gjort egentlig

 

 

men. har tenkt over at det faktisk er trafikkfarlig.. man ser jo MER på speedometer enn på veien om man ikke har Cruise Control ..

 

 

Farlige greier

Folk kan begynne å senke farten dramatisk fordi de er redd de hadde for stor fart. Så blir det køer og stress. Og jeg tror du har helt rett med speedometeret. Jeg ser på det mye fra før, når disse boksene kommer, kommer jeg til å lime fast et øye på speedometeret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår