Morten_740 Skrevet Oktober 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2006 nå har jeg overhalt min b23et men funker ikke helt som den skal med stor sorg :( ting som ikke funker *toppen er utrolig varm etter å ha svevet i noen minutter *kommer ikke noe turtall når jeg gir gass *jeg begynner å bli lei. alt er koblet til sånn det skal med ledniger å slanger. overhalingen begynte med at toppakningen røk å det kom inn vann i sylinderen å den ene råden knakk blokka og det ene stempelet å dette var en b230. jeg kjøpte nye smidde stempler til en b23 å en b23 blokk å etter å ha byttet pakninger å lager å det som er å bytte så funker den ikke :( HVA kan være galt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Oktober 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2006 bruker du B23 eller B230 veiv? ingen vannkanaler som er tette? hvilken topp og innsug bruker du? Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oyvind ludvig otterlei Skrevet Oktober 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2006 Du har sjekket at tenningen er rett. og at termostat fungerer. Siter Ludvig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zvein Skrevet Oktober 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2006 sjekk reg. reima, kan godt hende at det er noen hakk feil :) Siter '87 Volvo 740TIC B230ET :D ------------------------- '63 Volvo Amazon (121) B18 :P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-=VoLvO=-740=Tic=- Skrevet Oktober 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2006 nå har jeg overhalt min b23et men funker ikke helt som den skal med stor sorg :( ting som ikke funker *toppen er utrolig varm etter å ha svevet i noen minutter *kommer ikke noe turtall når jeg gir gass *jeg begynner å bli lei. alt er koblet til sånn det skal med ledniger å slanger. overhalingen begynte med at toppakningen røk å det kom inn vann i sylinderen å den ene råden knakk blokka og det ene stempelet å dette var en b230. jeg kjøpte nye smidde stempler til en b23 å en b23 blokk å etter å ha byttet pakninger å lager å det som er å bytte så funker den ikke :( HVA kan være galt? Hvilken tenning kjører du ? Jeg hadde Motoronic Svinghjulet sto 180 grader feil. Problemet mitt var att jeg ikke fikk turtall. Siter Volvo 740 87mod Autronic++ 2.5 16v Overbôôst Volvo V70 AWD R 99mod vrak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten_740 Skrevet Oktober 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2006 bruker du B23 eller B230 veiv?ingen vannkanaler som er tette? hvilken topp og innsug bruker du? kom just hjem fra jobb å det første jeg ser når jeg kommer inn i gården er den stakkars bilen min. tengte jeg måtte ta å skru av toppen før jeg gikk inn. å det viser seg at de xxxxxxx som har skaffet meg toppakning må ha vært på fylla får plutselig når jeg sjekker etter så mangler det 2-3 hull til vann kanalene!! steike å jeg kunne ha klikka!!!! men nå er jo egentlig det problemet løst.! det er en b23 veiv å en b23 blokk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg