Gå til innhold

''FERDIG'' Sierra prosjektet mitt ''FERDIG''! MASSE BILDER!


joakim_ford

Anbefalte innlegg

  • Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

slenger inn et vinterbilde av bilen ..sommerhjul står fortsatt på ..blir vel hvite stålfelger med vinterdekk tenker jeg :thumb sorry for stort bilde :P

har også satt på org fanger foran ..tviler på at combath fangeren trives i snøen :P ikke mye klaring over bakken :P

blinklysa på skjermen glemmer jeg alltid og sette i,hehe

hpim0403ft1.jpg

VW !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

slenger inn et vinterbilde av bilen ..sommerhjul står fortsatt på ..blir vel hvite stålfelger med vinterdekk tenker jeg :thumb sorry for stort bilde :P

har også satt på org fanger foran ..tviler på at combath fangeren trives i snøen :P ikke mye klaring over bakken :P

blinklysa på skjermen glemmer jeg alltid og sette i,hehe

QUOTE]

 

Ser at bakfangeren fortsatt henger litt på halv tolv ;), Du burde passe på så ikke eksosen smelter den om om den siger litt til.

http://www.oljalyn.com/slauk / www.98super.no / http://www.slauk.deviantart.com

FOTO AV DIN BIL? Send meg en PM/ Mail, så gjør vi kanskje en avtale.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
Så faktist en bil som var klinlik din, og trodde først det var din.

Denne stod i Oppegård, Akershus, og hadde skilter som starta på VE (tror jeg).

 

Kan hende det er denne Polardego har sett :)

 

Det var nok Eeh sin sierra før han lakkerte hele bilen, han kjørte en dag med bare svart panser tror jeg! :P

'98 Opel Vectra B 1.6l 16v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår