Potet-R Skrevet Oktober 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2006 Hei. Tenker på å kjøpe meg en Audi 80 Cab til våren, men har noen spørsmål jeg håper noen med erfraring fra disse bilene kan svare meg på. Håper på å finne en med 5syl motor, eller er det bare 4syl, 2.3L? Lurer også på om hvordan det er med et cab tak på vinteren. Må bilen stå inne i en varm garsasje, eller klarer det seg med en pressening over "cabèn" mellom kjøreturene i snøføyka. Tenker på å kjøpe bilen nå i høst også men sparer penger ennå, så blir de mye dyrere til rundt mars/ april, noen som har peil? Noen som erfaringer med forsikring på denne bilen? Blir 19 år, og null bonus. Sånn generelle tips om å kjøpe en slik bil, noen standard feil/ mangler dere har erfaringer med? Håper på svar som kommer meg til nytte!=) MVH Robert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi_s3 Skrevet Oktober 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2006 hei. hvis du skal kjøpe en 80 cab må du ha 2,3 eller 2,6 de andre motor alternativene er veldig tamme og triste å kjøre spør du meg da. ikke noe problem med med å la den stå ute om vinteren caben tåler snø og vann! du burde sjekke caben foran ved frontruta er der som regel vannet renner inn. å forsikre den bilen kommer vel rundt 12 tusen tenker jeg var hvertfall det jeg betalte. her er et bilde av gamle bilen min http://i64.photobucket.com/albums/h171/audi_s3/bilenminhel.jpg å her er den etter jeg ble påkjørt http://i64.photobucket.com/albums/h171/audi_s3/Bilentil-1.jpg http://i64.photobucket.com/albums/h171/audi_s3/Bilentil.jpg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Potet-R Skrevet Oktober 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2006 Synd det med bilen din!:( MEn takk for svar! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Potet-R Skrevet Oktober 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2006 Men til an er det med sommerpris vs. vinterpris på cab`er da? F.eks en Audi til 75000.- om vinteren, mye prisstigning til sommeren? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi_s3 Skrevet Oktober 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2006 prisene går jo opp når varmen kommer, så kjøp cab om vinter n... tror ikke prisen går veldig opp men... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magggi Skrevet Desember 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2006 forsikringen er litt dyr, jeg bor i oslo så det hjelper jo ikke, men jeg betaler ca 14' for delkasko... får det sikkert billigere men det er den jeg har på en 2,3l cab... bilene funker smud om vinteren, det er bare folk som ikke har prøvd som sier at caber ikke funker om vinteren... Siter VW Golf 1 Cab 1982 (solgt) Volvo v40 2002 (solgt) Audi 80 cab 1992 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrkalve Skrevet Desember 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2006 Jeg kjører en 98 mod. og er rimelig fornøyd med bilen. Har slitt litt med det eletriske i bilen. Sikringer som gått osv. men er ting som er lett å fikse. Har et lite spørsmål, er disse de orginale setene til denne modellen? Får ikke til varme i setene :( http://home.no/grisen/17072006(001)redigert.JPG Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Potet-R Skrevet Desember 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2006 Har aldrig sett slike seter i en audi cab før, så vil egentli tro de ikke er orginale. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenito Skrevet Desember 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2006 Jeg kjører en 98 mod. og er rimelig fornøyd med bilen. Har slitt litt med det eletriske i bilen. Sikringer som gått osv. men er ting som er lett å fikse. Har et lite spørsmål, er disse de orginale setene til denne modellen? Får ikke til varme i setene :( http://home.no/grisen/17072006(001)redigert.JPG De er ikke orginale :hug: Siter ( )Volvo 940 turbo - Når det gjelder hester i eldre biler, er det noe som heter "det var engang..." - - La drømmer være drømmer og ikke forumtråder... - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr|ece Skrevet Desember 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2006 Ser ut som USA stolene.... Siter 2002 Vw Passat 1.9 TDi Highline 1989 Audi 90 2.2 20V Turbo Quattro 1967 Vw Boble 1303 S (x)1997 Vw Passat 1.8 Turbo (x)1990 Audi 90 2.3 ABT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobertR Skrevet Desember 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2006 orginale stoler ja... er ikke mange som har de... Har hatt Audi cab selv, funker fint på vinteren ja! Men styr unna de med stoff seter, mye lettere å holde rent med skininteriør spør du meg.... hadde desverre bare 2.3 5 syl. motor jeg, ingen racermotor for å si det mildt! men er ikke derfor man kjøper en sånn bil... De eldre fikk man med 1.8/ 1.8t/ 2.0/ 2.3/ 2.6 og 2.8 bensin og ( desverre ) også med tdi. ( hører IKKE hjemme i en åpen bil ) de nyere får man fra 1.8t til 4.2 V8..!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Desember 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2006 En kamerat av meg har en 96mod cab med 2 liter. Ingen racebil, men hva gjør vel det når man kan ta ned taket? Har sittet på en del om vinteren og det går fint det, veldig bra varmeapparat. Den bilen er forresten til salgs, gamlebilen til Roar Strand :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrkalve Skrevet Desember 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2006 Men noen som vet om det går an å åpne taket manuelt ? Nå ligger taket nede og jeg vil gjerne ha det på igjen. Men får ikke knappen som styrer det til å virke ?!? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crackler Skrevet Januar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2007 Hei. Tenker på å kjøpe meg en Audi 80 Cab til våren, men har noen spørsmål jeg håper noen med erfraring fra disse bilene kan svare meg på. Håper på å finne en med 5syl motor, eller er det bare 4syl, 2.3L? Lurer også på om hvordan det er med et cab tak på vinteren. Må bilen stå inne i en varm garsasje, eller klarer det seg med en pressening over "cabèn" mellom kjøreturene i snøføyka. Tenker på å kjøpe bilen nå i høst også men sparer penger ennå, så blir de mye dyrere til rundt mars/ april, noen som har peil? Noen som erfaringer med forsikring på denne bilen? Blir 19 år, og null bonus. Sånn generelle tips om å kjøpe en slik bil, noen standard feil/ mangler dere har erfaringer med? Håper på svar som kommer meg til nytte!=) MVH Robert. Har selv en Audi 80 Cab 2,3l 10v.. Bruker bilen om vinteren, går helt greit.. ingen forskjel fa en vanelig bil.. er veldig bra varmeapp. i disse bilene.. som nevnt før er disse bilene veldig plaget med at det drypper inn dråper av og til i gjørnene ved frontruta, litt iriterende.. har enda ikke hatt noe problemer med bilen.. anbefaler deg å kjøpe en Audi Cab med Manuell kalesje, siden di er litt plaget med den elektriske.. Har foresten T3/T4 turbo, Turbomanifold & wastgate leggende til Audi 5cyl motor som jeg skal selge billig.. har selv kjøpt meg en 2,3l 20v til min audi.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HusebyRS Skrevet Januar 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2007 Har selv en Audi 80 Cab 2,3l 10v.. Bruker bilen om vinteren, går helt greit.. ingen forskjel fa en vanelig bil.. er veldig bra varmeapp. i disse bilene.. som nevnt før er disse bilene veldig plaget med at det drypper inn dråper av og til i gjørnene ved frontruta, litt iriterende.. har enda ikke hatt noe problemer med bilen.. anbefaler deg å kjøpe en Audi Cab med Manuell kalesje, siden di er litt plaget med den elektriske.. Har foresten T3/T4 turbo, Turbomanifold & wastgate leggende til Audi 5cyl motor som jeg skal selge billig.. har selv kjøpt meg en 2,3l 20v til min audi.. skal du ha 2,3 20v-en i caben? Får du registrert den da da? Siter -99 Audi A4 1,8 TS Quattro -92 Audi 80 2,3E quattro -94 Audi 80 ABT Sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg