pinjongen Skrevet Oktober 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2006 hvordan skal denne kobles? jeg har hørt at den skal kobles på en luftslange mellom WG og kompressor hus, lage en T der og koble der... men jeg har akk sett på turboen min og det er ikke noe luftslange inn på WG.. Siter > Suzuki Pv50 Turbo *havarert på låven* > Datsun Pickup (ukjent slag) *Spiker* > Volvo 240 Tic *Traded* > BMW 520i *Til Salgs!* > Nissan Sunny 1,6 SLX *Go'bilen* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s90r Skrevet Oktober 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2006 Turbo XS? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pinjongen Skrevet Oktober 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2006 har ikke fått den enda.. skal kjøpe av en figur som ikke viste helt.. men hvordan kobles det? eventuelt hvordan kobler man en slik turboxs da? Siter > Suzuki Pv50 Turbo *havarert på låven* > Datsun Pickup (ukjent slag) *Spiker* > Volvo 240 Tic *Traded* > BMW 520i *Til Salgs!* > Nissan Sunny 1,6 SLX *Go'bilen* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s90r Skrevet Oktober 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2006 Skal kobles på trykkslangen som går til wastegate klokka Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet Oktober 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2006 jo du har da vel luftslange fra turbon din til wg, hvis ikke kjører du med fult trykk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pinjongen Skrevet Oktober 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2006 vet ikke helt jeg men.. sjekka istad men så ingen der.. og jeg lader bare på 1... men skal sjekke på undersida og litt mer i morra.. og for å konstatere: WG er den som bygger på bak eksossida på turboen..? skrur eksosrøret inn i den? Siter > Suzuki Pv50 Turbo *havarert på låven* > Datsun Pickup (ukjent slag) *Spiker* > Volvo 240 Tic *Traded* > BMW 520i *Til Salgs!* > Nissan Sunny 1,6 SLX *Go'bilen* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rogern Skrevet Oktober 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2006 selve wg sitter inni turboen og er en ventil som slipper eksos utenom eksos turbinen. ventilen åpnes av wg klokka. wg klokka er oftest gullaktig av farge og burde ha en slange tilkoblet.. uten den slangen åpner ikke klokka wg ventilen og du kjører på max turbotrykk Siter volvo 240 87mod (2,5l 16v turbo på gang) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo242 Skrevet Oktober 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2006 bruker å være skruddfast bak på komphuset Siter http://www.wetterhusracing.no http://www.bakaxel.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-=VoLvO=-740=Tic=- Skrevet Oktober 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2006 Siter Volvo 740 87mod Autronic++ 2.5 16v Overbôôst Volvo V70 AWD R 99mod vrak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v240 Skrevet Oktober 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2006 Siter 940 LT 97 http://www.bilforumet.no/900-serien/167012-v240-min-940-lt.html x740 Tic 86 model - solgt XOpel vectra 90 model - Herjebil XVOLVO 240 STV 92 mod x 4 Volvoer, 1 renå, en mitsubichi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.