nollaS Skrevet Oktober 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2006 !!!O.T!!! (siste fra meg) jaja.. får vel bare slenge meg med på 402 da! få taki meg ny diff med annen utveksling så.. Polo'en du kjører drag med Polo20VT? Gleder meg til vi skal ut å krøøøøse sammen neste år jeg Daniel =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Oktober 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2006 Gleder meg til vi skal ut å krøøøøse sammen neste år jeg Daniel =) Du ordner Novaen, så ordner jeg a4en så skal vi kjøre fra litt folk til sommeren;) Det ser jeg fram til...hehe... Jeg må bare begynne å skru litt på audien nå.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nollaS Skrevet Oktober 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2006 Jeg må bare begynne å skru litt på audien nå.... men grep da.. du sliter litt med det i starten da! hmmm.. går det inne an å få taki noe supersoft street legal dekk du kan ha forran da? evt. på separate felger.. i "tilfelle" kappkjøring ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Oktober 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2006 Blir vel gatesliks til sommern ja.. Kjekt å ha liggende om det skulle bli noe ræsing:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo20VT Skrevet Oktober 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2006 Sliter med feste jeg også så du kan ta det helt med ro. Er Poloen jeg kjører med ja beste bilen jeg noensinne har hatt faktisk:cool: Men hvem er det som har mappa bilen din a......... Siter I just love 2 see their faces when they been whiped out by what they thaught was just a boy racer;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OndSofa Skrevet Oktober 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2006 Bra dere har trua gutter :D :p Siter '96 Audi A4 1.8TQ '08 Opel Vivaro 2.5TDCI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Oktober 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2006 Ef Motor kaller de seg...Aldri hørt om jeg iallfall... Regner med ES skal få ta seg en titt på den... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Bean Skrevet Oktober 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2006 Ef motor holder til her i Sandnes/ Stavanger. Siter - 83 VW Jetta c - 91 VW Scirocco GT2 turbo - 08 VW Fox 1,4 tdi - 75 Audi 50 - 76 Mini Morris Cab - 78 VW Polo LS - 82 VW Golf CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Oktober 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2006 Ef motor holder til her i Sandnes/ Stavanger. Oki. Er de flinke, eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audispinn Skrevet Oktober 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2006 Bilen er mappa av EF-motor ja. De er veldig flinke til det. Jeg fatter ikke at du kan ha så høy lambda.. Når jeg hadde bilen lå den på 13.5 - 14.5 på crusing og 11.5 - 12.5 på fult pådrag.. har du skrudd opp jævli me trykk og ikke kompensert med bensin?? Bilen har hatt eksostemp på max 750 grader, hva var den når du har hatt den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Oktober 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2006 Bilen er mappa av EF-motor ja. De er veldig flinke til det. Jeg fatter ikke at du kan ha så høy lambda.. Når jeg hadde bilen lå den på 13.5 - 14.5 på crusing og 11.5 - 12.5 på fult pådrag.. har du skrudd opp jævli me trykk og ikke kompensert med bensin?? Bilen har hatt eksostemp på max 750 grader, hva var den når du har hatt den? i see... Eksosen har vært normal... Har ikke skrudd opp noe trykk i det hele tatt jeg, bilen er lik som når du leverte den. Rart at lambdaen ligger på det omvendte av normale da, at verdien stiger ved pådrag... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audispinn Skrevet Oktober 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2006 i see... Eksosen har vært normal...Har ikke skrudd opp noe trykk i det hele tatt jeg, bilen er lik som når du leverte den. Rart at lambdaen ligger på det omvendte av normale da, at verdien stiger ved pådrag... Ja det høres merkelig ut.. Men du skulle jo ha stoppet å bruke bilen når du så at lambdaen var så høy.. Er ikke normalt å ha 17-18 i lambda.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audispinn Skrevet Oktober 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2006 At turboen er røken er jo vertfall merkelig.. Den er jo bare kjørt ca.5000 km Var helt ny når jeg satte den i. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OndSofa Skrevet Oktober 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2006 Hvis motoren bruker olje, så kan jo lambdaen dra inn årene pga det, og derav igjen gi feit blanding. Siter '96 Audi A4 1.8TQ '08 Opel Vivaro 2.5TDCI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hondaen Skrevet Oktober 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2006 Ikke for å trolle men Garret GT25 turboene kan levere nok luft til 330hk på veiven og da tyner man turboen godt. http://www.turbobygarrett.com/turbobygarrett/products/turbochargers.html Driver å regner på turbo til mitt eget turboprosjekt så var litt muffens :) Siter For livets glade gutter går solen aldri ned ;-D Guide: Honda Turbo Guide:Bytt bremsene på din Honda selv Spør doktor Honda om alt! http://www.honda-club.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg