Christian Bigton Skrevet Januar 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2007 Da har jeg bestilt div parts: TOPPSETT M/STÅLPAKNING BUNNSETT BÆRELAGER RÅDELAGER FORSTERKET TRUST RINGER REIM STRAMMER SETt TOPPBOLTER BORRING/HONING STEMPELKIT WISECO 83MM Hei Kul bil du har her! Hvor kjøpte du delene og til hvilke priser? send gjerne på pm om du ikke ønsker å "skryte" til alle. Lurer på bærelager,trust ringer (hva er det forresten), ble du anbefalt stålpakning pga effekten? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Januar 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2007 Hei. Prisene jeg fikk var priser kun til meg, pga noe sponsing OL... Jeg kan sikkert få skaffa deler til deg også, men da blir det sikkert dyrere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Januar 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2007 Hehe.. først mye mas om att du må fjerne vingen, men når du gjør det må du sette på en ny vinge?? mye meninger ute å går! Men audien er fet den! Hva med å lage en egen tråd for civicen? ser ut til å bli et bra prosjekt på den også! Er alle bilene i garasjen der dine? noen spes planer for Amazonen og bimmeren? Skal ikke ha noe vinge jeg, synes den ble rå uten. Amazonen er til salgs, og BMWen venter på ny motor bare... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Januar 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2007 Kjøpt deg en sånn liten M3 list Dynacore. Det er alltid pent :) Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Januar 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2007 Kjøpt deg en sånn liten M3 list Dynacore. Det er alltid pent :) Nope. Skal ha det som det er nå, skal sveise igjen hullene og lakke opp hele bakluka, så det blir strøkent:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Januar 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2007 Nope. Skal ha det som det er nå, skal sveise igjen hullene og lakke opp hele bakluka, så det blir strøkent:) Hehe, den er grei :) Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedal to the metal Skrevet Januar 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2007 vingen bryter altfor mye med bilens kurver/former, ble 10x bedre uten vinge :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Januar 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2007 vingen bryter altfor mye med bilens kurver/former, ble 10x bedre uten vinge :) Jess. Stemmer bra det. Blir noe annet å se bilen med litt avstand. Tror den ble drittøff uten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iners Skrevet Januar 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2007 :happyhappy: Heia gutta :) FIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIINE biler dere har altså :) Synes dere er flinke jeg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Burnout| Skrevet Januar 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2007 Dynacor veit kem du e..lå bak deg da æ hva i trondheim i oktober..da flytta nu audien sæ godt jah.hehe Men kordan e bilmiljøet dær da?hvordan er det å bli kjent med folk i bilmiljøet..holder på med flytteplaner fra bodø til trondheim.. autodb.no har hatt noen problemr inatt.. derfor virka ikke linken! Siter Volvo 945 tic Alt for mange biler at det er plass til hær.Men savner kadett c,ascona b,og volvo vogna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Januar 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2007 Dynacor veit kem du e..lå bak deg da æ hva i trondheim i oktober..da flytta nu audien sæ godt jah.heheMen kordan e bilmiljøet dær da?hvordan er det å bli kjent med folk i bilmiljøet..holder på med flytteplaner fra bodø til trondheim.. autodb.no har hatt noen problemr inatt.. derfor virka ikke linken! Joda, det er da kurrant her. Mye folk ute i helgene osv... Hvorfor skal du flytte? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Januar 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2007 Her skjer det egentlig lite for tia. Venter på skylinemotor til civicen, og parts til motoren i audien. Har begynt og fiksa bakluka mi da, etter jeg tok av vingen. Må jo sveise hullene og lakke den på nytt:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Januar 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2007 :happyhappy: Heia gutta :) FIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIINE biler dere har altså :) Synes dere er flinke jeg! Hehe... Ser den ja:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iners Skrevet Januar 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2007 Hehe... Ser den ja:) :camper: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muggi Skrevet Januar 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2007 Trenger du rå og lette felger?? Disse hadde passet fint mot blå fargen tror jeg :) http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Axis-Wheels-Reverb-Gold-18x7-5-New_W0QQcmdZViewItemQQcategoryZ43958QQhashZitem160056038687QQihZ006QQitemZ160056038687QQrdZ1QQsspagenameZWDVW Siter Honda Civic Coupe 1,6 EX med turbo MG F 1,8 : Kondemnert Honda Civic 1,5 LSI (B18C-R): Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg