Gå til innhold

DynaCore: Nissan Silvia drift spec!

Ranger emnet


DynaCore

Anbefalte innlegg

hva blir gjort m audien t sommer`n da?

 

Hehe. Har du ikke fulgt med i tråden gutt?;)

Jaja, kan komme med et lite sammendrag her nå da.

 

Motor blir totalt overhalet, med ny borring, nye stempel, og alt nytt i bunndel.

Skal også mappe bilen på nytt, da jeg har mistanke om at dette var gjort dårlig hos forrige eier.

Sånn på stylingsia er det ikke spess mye som skjer, bortsett fra en del klistremerker, nye felger, ratt og litt sånn småtteri.

Vurderer også å legge et strøk klarlakk på bilen, da det er noe små riper noen plasser.

 

Det var det meste tror jeg, men det er bare å følge med på tråden så skal jeg skrive om jeg kommer på noe mer.

 

Ps. Følg med på Civicprosjektet her også, det blir rått...

 

 

D.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 749
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

aha, skjønner ;)

liker bilen veldig godt i alle fall..

mener jeg har skrevet med dg en gang før også egentlig, på honda forumet elns?

kan dt stemme?

er dt mulig og få sitte på en tur rundt bana

til sommern da?: )

 

Mvh

[v]Audi TT 225Hk Quattro 2003 [v]Golf 4 highline 99[x]Golf Mk2-86 [x]Golf Gti Turbo 98[x]Audi TT "Airborn"00 [x] Golf mk2 Vr6 [x]Vw passat Tdi 4motion(180hk/420nm)03 [x]Audi S3"purplehaze"01[x]Golf Gti Exlusive 98[x]Golf Gti 99[x]2x Honda civic 95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aha, skjønner ;)

liker bilen veldig godt i alle fall..

mener jeg har skrevet med dg en gang før også egentlig, på honda forumet elns?

kan dt stemme?

er dt mulig og få sitte på en tur rundt bana

til sommern da?: )

 

Mvh

 

Halla.

 

Det er godt mulig du har sett meg på Club-Hondaforumet ja. Var veldig aktiv der en periode imens jeg hadde turboCivicen...

Kan sikkert la seg gjøre å sitte på ja, men det spørs jo hvilket treff jeg skal på. Har ikke ting helt klart enda.

 

D.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår