Arehs Skrevet Oktober 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2006 har en rs-styla a4 97mod. som er usenka. har 18" på den, og vil gjerne ha den senka så mye som mulig(så billig som mulig) uten at størrelsen på hjula blir no problem. Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt ny lister til bilen (innvendig). lei av treflisa :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Oktober 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2006 Søk rundt, eller let noen sider bak, det med senking er tatt opp en del ganger! 60/40mm er ideelt for bilen. (Hvis du skal ha det lavt) Dette er da kun med fjærer, og coilovers anbefales. Skal du da ha dette eller justerbart, ligger de billigste på rundt 4000kr og opp på coilovers med fjærer, og 5000 og opp for justerbart. (http://www.eyecandyracing.no f.eks) Dette med interiør lister og er tatt opp. Kjøper du dette, og må da gjennom Audi forhandler, blir dette veldig dyrt. Finn på ebay eller hos knoks. Eller du kan trekke det med vinyl \ lakkere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arehs Skrevet Oktober 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2006 er det noen fordeler med justerbart? (Foruten at det faktisk er justerbart da) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arehs Skrevet Oktober 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2006 Nå er jo jeg helt grønn på bildeler\skruing osv. men passer detta til min bil http://www.raceland.no/productview/159268/ og\eller er dette alt jeg trenger for å senke bilen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OndSofa Skrevet Oktober 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2006 Det passer, men senker langifra så mye som det er mulig. Hvis du vil ha bilen så lav som mulig, må du holde deg på 17 eller 18". Eventuelt ha ett heftig innpress, eller valse hjulbuene. Kjører selv med 70mm senk foran, på 19" og ET38. Hvis du først skal kjøpe coilovers så ville jeg styrt unna de billigste, og handla ett som er hardhetsjusterbart, og ikke bare rebound. Problemet med disse er at når du har justert de ned forholdsvis mye, blir de ikke stive nok. Eventuelt så har de en tendens til å bli slappe rimelig fort. Siter '96 Audi A4 1.8TQ '08 Opel Vivaro 2.5TDCI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arehs Skrevet Oktober 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2006 hm. du er senka 70? bilen utvendig er da stock ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OndSofa Skrevet Oktober 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2006 Sluppet ned ca 70 foran ja. Innpress som sagt 38, funka dårlig med 30. Falsen på skjermen er bretta inn, og innerskjermen er litt "justert". Ellers er bilen orginal karroserimessig. Siter '96 Audi A4 1.8TQ '08 Opel Vivaro 2.5TDCI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Oktober 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2006 Jeg har 55/40mm med orginale dempere... fungerer ganske bra, subber med 4 mann i bilen, min er helt orginal, utenom at jeg da har 8,5x19" felger.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OndSofa Skrevet Oktober 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2006 Jeg har 55/40mm med orginale dempere... fungerer ganske bra, subber med 4 mann i bilen, min er helt orginal, utenom at jeg da har 8,5x19" felger.. Og 30 i innpress :p Siter '96 Audi A4 1.8TQ '08 Opel Vivaro 2.5TDCI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Oktober 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2006 har jo 10mm spacere bak å.. så da blir det enda bedre innpress;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OndSofa Skrevet Oktober 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2006 har jo 10mm spacere bak å.. så da blir det enda bedre innpress;) Enda værre :P Da har du jo plutselig 20 :P Siter '96 Audi A4 1.8TQ '08 Opel Vivaro 2.5TDCI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Oktober 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2006 Enda værre :P Da har du jo plutselig 20 :P Begynt å slite veldig forran nå.. når jeg subber forran spiser kanten opp gummien på dekka:P Må få valset asap! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OndSofa Skrevet Oktober 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2006 Begynt å slite veldig forran nå.. når jeg subber forran spiser kanten opp gummien på dekka:P Må få valset asap! Samtidig som dekka dine spiser lakken på skjermene dine :) Siter '96 Audi A4 1.8TQ '08 Opel Vivaro 2.5TDCI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddev Skrevet Oktober 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2006 Senkespørsmål: Skal hente meg en 98 A4 TQ til fredag, og denne MÅ senkes! Skal ha meg et godkjent senkesett tenkte jeg, og lurer på å kjøpe meg 18" / 19" felger til våren.. Hva har jeg da å velge i? Er det TÜV på coilovers? Siter - 05 Toyota Land Cruiser GX - X 06 BMW 320DT- X 98 Audi A4 1,8TQ- X 89 Ford Sierra Sedan 2.0i CL - X 86 Volvo 240GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OndSofa Skrevet Oktober 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 Senkespørsmål: Skal hente meg en 98 A4 TQ til fredag, og denne MÅ senkes! Skal ha meg et godkjent senkesett tenkte jeg, og lurer på å kjøpe meg 18" / 19" felger til våren.. Hva har jeg da å velge i? Er det TÜV på coilovers? Hvis du kjøper noen som er sånn passelig seriøse så får du det ihvertfall. Står spesifisert i papirene hvor mye du har lov til å senke. Er tuv på både FK og KW ihvertfall. Siter '96 Audi A4 1.8TQ '08 Opel Vivaro 2.5TDCI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg