Gå til innhold

Hva syns dere om styling på 240?

Ranger emnet


JK_Racing

Anbefalte innlegg

Føler meg som en enstøing her jeg. Kun jeg som synes at plast er fett? Altså det må jo være gjennomført nydelig da, eller så går det jo bent til helvette.

 

Føler meg som en enstøing:hide

- 1975 Volvo 242L : Pioneer, Soundream.

- 1975 Audi 50LS "Doris": Skal bli rustfri.

- 2003 Audi A4 Sline: Bruksvogn. Foreløpig orginal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 88
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hahaha, den bilen der trenger SERIØST kortere momentstag.. hjulene er jo nesten på hengerfestet...

 

Vinkelen på mellomakselen hans er sikkert veldig grom.. not:P

 

 

Hvis du korter momentstaga, så vil du jo vinkle bakakselen "feil"..

 

Når du senker bilen, vil akselen gå fremover. Og når du korter inn momentstaga mer, så vil jo "inn" på akselen bli enda skråere.. Vil jo bli feil, iallefall i mine tanker..

 

Måtte jo ha korta brua ellernoe, da vil det jo bli mer riktig..

 

Iaf i mitt hode!

Volvo - Før en drøm, nå en livsstil!

JRRacing

240'n min

- Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du korter momentstaga, så vil du jo vinkle bakakselen "feil"..

 

Når du senker bilen, vil akselen gå fremover. Og når du korter inn momentstaga mer, så vil jo "inn" på akselen bli enda skråere.. Vil jo bli feil, iallefall i mine tanker..

 

Måtte jo ha korta brua ellernoe, da vil det jo bli mer riktig..

 

Iaf i mitt hode!

 

 

Feil, den vil bli mye mer idiell for rett grep. Baken vil dra seg ned ved aks og lete etter feste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler meg som en enstøing her jeg. Kun jeg som synes at plast er fett? Altså det må jo være gjennomført nydelig da, eller så går det jo bent til helvette.

 

Føler meg som en enstøing:hide

Tror det er som når noen spør "hvem i helvete er det som setter på aluvinge på bilen sin?", så er det jo aldri noen som svarer "jeg", men det går dritmange biler med aluvinge for det..

 

Jeg personlig kan strekke meg så langt som at en strøken 240 med t-rød kan være tøff, men en sleten 240 med t-rød blir aldri bra.. Fried ler jeg av hver gang, får være måte på..

Bil: 07 Volvo V70

 

Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18818Norsk_Volvo_240.jpg

 

Dette er en måte og ødelegge 240 på stor fanger og en spoiler som hører hjemme på en plastic rakket fra Japan , Man lærer av sine feil poffs.:shake

 

det virker som du har peilet inn organene dine, volvo'n du bygger nå blir tidløs.

 

Sette stylling på gamle biler blir aldrig bra. best orginalt og pen lakk og store fine hjul og en senk så har du en bil,,gamle biler blir bare finere og finere tilslutt er de tidløse.

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er en måte og ødelegge 240 på stor fanger og en spoiler som hører hjemme på en plastic rakket fra Japan , Man lærer av sine feil poffs.:shake

 

det virker som du har peilet inn organene dine, volvo'n du bygger nå blir tidløs.

 

Sette stylling på gamle biler blir aldrig bra. best orginalt og pen lakk og store fine hjul og en senk så har du en bil,,gamle biler blir bare finere og finere tilslutt er de tidløse.

så det var en feil av meg og bygge bilen mener du?dust

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18818Norsk_Volvo_240.jpg

 

Dette er en måte og ødelegge 240 på stor fanger og en spoiler som hører hjemme på en plastic rakket fra Japan , Man lærer av sine feil poffs.:shake

 

det virker som du har peilet inn organene dine, volvo'n du bygger nå blir tidløs.

 

Sette stylling på gamle biler blir aldrig bra. best orginalt og pen lakk og store fine hjul og en senk så har du en bil,,gamle biler blir bare finere og finere tilslutt er de tidløse.

 

er ikke helt enig med deg i at man ødlegger en 240 vist man har mye plast.. jeg syntes det blir veldig fint vist man bare gjør en god job. den vingen som står på den liker jeg egentlig veldig godt, syntes den passa bra inn liksom..

men det er jo bra at det er forsjellige tanker om det da :P hehe.. :boxers

hadde alle syntes at orginale biler var fett hadde det blitt kjedelig og dra på treff liksom :P

kjør med vett, ligg bredt!

Audi 100 (1988)

x Volvo 240GL (1987mod)

x Volvo 240GL (1986mod)

x Volvo 245DL (1980mod) R.I.P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår