tmeland Skrevet Oktober 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2006 Driver og skal koble opp et tillegsprut i bilen nå. Problemet er bare at jeg er ikke helt sikker på hvordan det skal koblest. Har igjen 3 ledninger som jeg tror er til strøm men er ikke helt sikker. Sitter igjen med 3 svarte ledninger som er kobla sammen til en kobling, det blir jo da jord eller minus om du vil? Så har jeg en dobbel rød ledning, En enkel rød ledning Og en grønn ledning De 3 siste her kommer ut fra samme plass og virker som om de skal koblest til pluss, testa dette men ingen ting skjedde.. Noen kloke hoder her som har litt peiling? Mvh Tor Erik Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fres Skrevet Oktober 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2006 trur den grønne skal på minus til coilen... all i know Siter Signatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmeland Skrevet Oktober 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2006 Så de røde på pluss, grønn på coil og svart til minus da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fres Skrevet Oktober 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2006 Må nok bli sånn ja :) Edit: Siden det var 2 røde, kansje den ene skal ha konstant spenning og den andre tenningstyrt sånn som med cd spiller? Siter Signatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbojonas Skrevet Oktober 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2006 du kan jo prøve å senne en mail til hks å spørre om et koblingsskjema (som burde følgt med når du kjøpte dette?) Siter `81 Volvo 242 B230FT `88 Subaru Justy 4WD - Vinterbil `81 Triumph TR7 `90 Nissan 200SX `81 Opel Ascona B 2.2i - prosjekt type langtids Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg