Gå til innhold

Tazzen: Golf 1 GTI Prosjekt lav&brei!

Ranger emnet


Tazzen

Anbefalte innlegg

utrolig strøken og fin, slik som en golf skal være. ikke hver dag man ser et "ferdig" prosjekt her på bf. du fikk godkjennt felgene dine?? trodde de ikke skulle være breiere enn hjulbua jeg, men det kan jo være bildene som lyver, fete som få værtfall, skikkelig kant..

 

 

takktakk, de går akkurat med felgkanten. ser bare ut som de stikker på utsiden :) takk for komentar.

 

Må si jeg henger meg på den gjengen som liker bilen din, den ser ordentlig gjennomført og fin ut! Men, hvordan er det å kjøre?

 

Den er stumpete, stiv nok iallefall. sporer bittelitt. men herregud jeg bygde ikke denne bilen etter kjøreegenskaper, da hadde jeg gått for andre løsninger.

 

Beklager hvis du tok kritikken min feil, det var ment som konstruktiv kritikk. Jeg ser hvorfor du får litt polostuk på bakenden, det er fordi pololykten er delt horisontalt, mens golflykten er delt vertikalt.

Bilen din er knallfin og jeg har lest tråden og sett at du har gjort ordentlig arbeid også. Stå på videre, du har det som trengs for å bygge fine biler.

Stor klapp på skuldra fra trøndelag.

 

Rune

 

 

heisann

 

tok den ikke feil, konstruktiv kritikk er bra det :)

å jeg skjønner litt av synet ditt her, men som sagt jeg liker den bak nå, å da kommer jeg ikke til å endre på det heller.

takk for positiv kritikk kompis!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 253
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 3 weeks later...
  • 9 months later...

oi har visst ikke lagt ut noe her heahe. ja kan slenge ut litt da..

 

Noen dager før hovedtreffet skulle ny klarlakk på.

 

pusset først med 800 tørt.

S6300246.jpg

 

så 2000 med vann

S6300255.jpg

rett før lakk

 

S6300264.jpg

 

Så var det hovedtreffet på våler, bra vær å mye hyggelige folk. bra rspons på bilen også, noe som var veldig morro.

 

24ywm12.jpg

2u61s8k.jpg

DSC_0310.jpg

DSC_0314.jpg

ener.jpg

P6080186.jpg

 

 

Driver med motorrommet for tiden. Ikke no trim men utseende messing. Budskjettet er lavt, så mye lakk istede for krom men.. trur det blir greit..

 

Fikk laget med noen deler, denne stangen lagde brutter. ble bra:)

 

golf1.jpg

 

 

Har også fått tak i krom å lister til rutene som snart skal på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
heihei!

 

Da har jeg fått lagt inn noen bilder, tok også noen nye idag.

Tar endel bilder ellers, men veldig lite av biler, så de ble som de ble. morro leke seg litt iallfall!

Her er de i random rekkefølge, å jada bilen ska NED! :)

 

 

Takk te alle komentarene, tips å hjelp!

Å denna bilen hadde ikke blitt det den har blitt uten fatter! ;) han har vært til stor hjelp.

 

Bilen din kan få orgasme av... Hvor har du kjøpt speilene?????

Jeg har nå en Caddy Pick up (Proskjekt)

TCDesign

Volkswarenhaus - Den beste side for Golf mk1 og Caddy mk1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår