Gå til innhold

Min 945 Turbo -98

Ranger emnet


Petter`n

Anbefalte innlegg

får vel lage en ny tråd da, ettersom den gamle blei borte pga for lite action:)

 

 

Bilen, en 98 modell 945 LTT, blei kjøpt inn i mai, da hadde jeg sikkla på bilen siden februar! Så den sto hos en bruktbil forhandler å var å kikka på den, mange som var int sa`n.... men tia gikk, å bilen sto der like godt den... så bestemte jeg meg for att denna SKULLE jeg ha... samme hva... så det var bare å ringe banken å årne med cash, høre på forsikring å stikke innom igjen!

 

Bilen har alt utstyret jeg ville ha, bortsett fra skinn, så det var ikke så vanskeli å bestemme seg:) Å riktig farge var det tilogmed! Blei nesten forelska vett:)

 

Det som har hendt med bilen etter jeg kjøpte den, er montering av 3" xsos, senking(bosch, 2 runder) å satt på ett sett med lånte compomotive MO hjul!

 

 

 

Bilen da jeg så på den i februar...

Bilde015.jpg

 

 

 

Så var det tur til Eda träffen 17 juni

Bilde025.jpg

 

Så fra en liten fotosession på plen hjemme, nyvaska å fin:)

DSC00019.jpg

 

 

DSC00018.jpg

 

DSC00016.jpg

 

DSC00014.jpg

 

Har også sota rutene med 43% film fra cd cardic, ble ganske fornøyd med resultatet! Takk for hjelpa, SuperComp:)

 

SÅ blei det bygd litt anlegg, det er non gamle slappe 12" fra phoenix gold, mener de heter tantrum, å en profile 1200 forsterker, var å prøvde db drag for 1 uke siden, å da spillte det 141.9 db... Fornøyd jeg! Ikke bygd for å spille høyest, å ikke er det ferdi enda! Takk for hjelpa med detta yosh_jt! Men legger opp ett bilde hvertfall:

 

DSC00081.jpg

 

 

Det var litt om bilen fra mai til nå!

Planene for vinteren er å overhale bakaksling, trimme motor, kjøpe felger å kansje få ferdig anlegget!

 

 

MvH Petter`n

Det finnes 2 typer biler: NYE og GAMLE VOLVO`r

Volvo 945 Turbo, Team Long Roof Racing:)

 

x - Volvo 240 GL

x - Volvo 240 DL, ble TIC

x - Volvo 245 LRR(Long Roof Racing)

x - Volvo 740 GLE automat (vrak)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 87
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Heisann:) takk for det:) Ja, er bosch senka med orginal fjærer, er ikke så ille foran, men myk som ett uvær bak... litt dumt, men får vel kjøpe ett senkesett, få det i vognkortet å kappe det:) pluss andre dempere da blir det bra tenker jeg!

Det finnes 2 typer biler: NYE og GAMLE VOLVO`r

Volvo 945 Turbo, Team Long Roof Racing:)

 

x - Volvo 240 GL

x - Volvo 240 DL, ble TIC

x - Volvo 245 LRR(Long Roof Racing)

x - Volvo 740 GLE automat (vrak)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var en fin 945! På bildene så ser den litt lilla ut, er den det? Likte annlegget også, får se om det ikke blir noe slik på meg også etter hvert. Ble bra med kapping, det skal vurderes til min også.

96 Volvo 945 B230ft

94 Volvo 945 B230ft (vraka)

88-89 Volvo 740 B230f (solgt)

 

Min 945: http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=167070

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin bil det der ja, må nesten ha meg ny 940 snart =)

 

Her er den gamle tråden din forresten, grunnen til at du ikke fant den er sikkert at forumet kun viser tråder som er skrevet i de siste 30 dagene, skal du se de eldre må du endre på rullegardinmenyene nederst på siden =) http://bilforumet.net/showthread.php?t=124329

Bil: 07 Volvo V70

 

Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SuperComp å yosh_jt: ja, je har tenkt å ha denna litt lengre enn den forrige.... vart litt stuttere den, men det sker itte dø tenke på:) Men ang krutt, Comp, så blir det i motorn, itte i anlegget:)

 

R_Style: Ja, du er hjertelig velkommen inn i team long roof racing:) da kan det jo bli ett team:) hehe....

 

Morten_K: Takker, skjønnte ingenting da je satt her å leita, men samma det, var fort gjort å lage en ny tråd så:) får vel prøve å ha litt mere uppdates framover nå!

 

BTW: Var å fikk lagt på 2 nye hjul bak nå:) den spiser litt dekk, kan ikke skjønne det... merkli:P hehe....

Det finnes 2 typer biler: NYE og GAMLE VOLVO`r

Volvo 945 Turbo, Team Long Roof Racing:)

 

x - Volvo 240 GL

x - Volvo 240 DL, ble TIC

x - Volvo 245 LRR(Long Roof Racing)

x - Volvo 740 GLE automat (vrak)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yosh_jt: ja, hadde håpe denna skulle vara lengre da... men tiden vil vise:) bære je slæpper unna negre så går det bra..:)

 

 

Men for de som måtte lure da, så ble forrige bilen slik:

 

 

før det smallt.... ei uke før ca....

 

Petters740.jpg

 

etter:

 

vraket_3.jpg

 

vraket_1.jpg

 

smallt ganske bra....

 

Bilen var en 87 740GLE med automat, påkosta astronomiske summer, 940 front, 850 fanger, 965 >95 bakfanger, 18" momo GTR sommer, 17" mas itali president vinter! Synd den blei vrak, men har bedre bil nå:)

Det finnes 2 typer biler: NYE og GAMLE VOLVO`r

Volvo 945 Turbo, Team Long Roof Racing:)

 

x - Volvo 240 GL

x - Volvo 240 DL, ble TIC

x - Volvo 245 LRR(Long Roof Racing)

x - Volvo 740 GLE automat (vrak)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår