Gå til innhold

utvekslinger getrag

Ranger emnet


MercFreak

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Alle Getrag 265 har 0,81:1 på femte gir.

Er det en boks som har 1:1 på femte så heter den 262CR, og har første gir ned mot venstre.

Men vær obs på at det står 262 på 265 kassene også, da de har fremre del av boksen lik.

Det du ser det på er lengden.

4-trinns er en veldig kort boks.

 

Den skal se slik ut, men her er en 265 ferdig modda med volvo spak og clutch hus.

 

Getrag265.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Alle Getrag 265 har 0,81:1 på femte gir.

Er det en boks som har 1:1 på femte så heter den 262CR, og har første gir ned mot venstre.

Men vær obs på at det står 262 på 265 kassene også, da de har fremre del av boksen lik.

Det du ser det på er lengden.

4-trinns er en veldig kort boks.

 

Den skal se slik ut, men her er en 265 ferdig modda med volvo spak og clutch hus.

 

Getrag265.jpg

 

den 252cr kassa. hvilke biler kom den i?

får du løst clutch hus på den?

eneste vi stoler på er gud! resten betaler cash!!!

Øl er også greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Alle Getrag 265 har 0,81:1 på femte gir.

Er det en boks som har 1:1 på femte så heter den 262CR, og har første gir ned mot venstre.

Men vær obs på at det står 262 på 265 kassene også, da de har fremre del av boksen lik.

Det du ser det på er lengden.

4-trinns er en veldig kort boks.

 

Den skal se slik ut, men her er en 265 ferdig modda med volvo spak og clutch hus.

 

Getrag265.jpg

 

Har ikke rund medbringer på den ama?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke rund medbringer på den ama?

 

Nei, er hardyplate på denne, forøvrig er det akkurat det samme som på 240 88-> Mellomakselen passer også rett på uten modifisering.

Grunnen til at jeg fortsatt bruker dette er for å skåne drivverket, da jeg kjører med ufjæret sinterlamell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, er hardyplate på denne, forøvrig er det akkurat det samme som på 240 88-> Mellomakselen passer også rett på uten modifisering.

Grunnen til at jeg fortsatt bruker dette er for å skåne drivverket, da jeg kjører med ufjæret sinterlamell.

lengd på mellomaksling da, må den ikkje kortes inn? Kan en bruke standard mellomaksling for M47 med hardykobling?

86- Volvo 240 GL (B230FT, chip, 16t) Prosjekt/bruksbil

88- Volvo 740 GL STV (D24) Bruksbil

86- Volvo 240 GLE (delebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen herfra som er på svenketur og henter seg 262 cr kassa akkurat nå el? Jeg skulle egentlig kjøpe en cr kassa ferdig modda til å passe på volvo for 7700.. så fikk selgern bud på 8500 og sendte meg mld og 1 min senere fikk jeg ny meld om at det var for sendt og høyne budet siden han andre allerede var på vei fra oslo for å hente kassa :Devil:

 

da får jeg bare fortsette å lete videre etter en ny kasse..

1976 Scania 80 Super Partybuss * 1976 244 GL * 1978 242 L * 1989 240 Gl * 1991 245 GL * 1994 Nissan Skyline R33 GTS-T * 1997 Volvo 940 LT * 1998 Ford E-350 Econoline Powerstroke *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår