Superthomas Skrevet Oktober 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 Nordmenn er gale er det noe som heter. Finnene ligger ikke så langt etter de heller... opel kadett b V8 Ikke den mest interresante videoen, men iallefall annerledes! alt om prosjektet her: http://www.cruisingnight.tk/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sigheri Skrevet Oktober 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 Oioi. Der har du jo å gå etter med din!! Siter 1968 Ford Mustang HT "Pro Touring" 352BB FE 500hk, C6, 9"DL, Viper red. 1998 Ford Mustang 3,8V6 1995 Chevrolet Astro EXT AWD 2001 Audi A6 V6 2,7BiTurbo quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
furiaman Skrevet Oktober 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 haha rå rått:D Siter 2002 Chevrolet Tahoe 5.3 V8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superthomas Skrevet Oktober 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 Oioi. Der har du jo å gå etter med din!! Hadde jeg bare hatt garasje!..og penger...og kunnskap...og tallent... og (vi stopper her, dette kan ta litt tid :D ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Oktober 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 Fett:D Du hakke sett den bèn som var startet på med en volvo turbo motor?? husker jeg så det på en side for lenge siden.. noen som har link? Edit: lest igjennom den tråden nå.. så at han har satt på 240 bakaksel.. har også sett hva som trengs å gjøre for å få den til å passe.. har hørt den er for bred.. men det er den ikke.. den er breiere.. men ikke for brei :D så nå ble jeg egentlig litt glad :D Men noen som fikk med seg hvilken foraksel han brukte?? hmm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg