Airoz Skrevet Oktober 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 Kjøpte en bil som jeg har hatt i noen få dager og i går hørte jeg en tydelig skrapelyd i venstre bakhjul når jeg bremser, uansett om jeg bremser forsiktig eller hardt. Høres ut som det er noe i mellom bremseskivene eller noe, mn jeg vet ikke så derfor spør jeg dere. Hva er mest sannsynlig? Og kan det ødelegge noe inn der hvis jeg ikke får sjekka det snarest? Takk for svar.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Airoz Skrevet Oktober 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 Er det ingen som kan hjelpe alså? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
superjenssen Skrevet Oktober 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 du er nok fri for bremseklosser... enten er det så lite klosser igjen at klossene tar borti slitekanten på skivene, eller så er skivene ødelagte Siter - 85" Ford Sierra 2,0L arbeidsbil - 06" Skoda Octavia 1,9 TDI 4X4 X 97" BMW 320IT X 92" Peugeot 605 sldt X 82" Ford Granada 2.8GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet Oktober 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 Det er nok slitte bremseklosser Den skrapelyden du hører er kanskje fordi de er så slitte at det går på metallet = du må bytte bremseskiva også.. Edit:superjenssen var kjappere enn meg Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Airoz Skrevet Oktober 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 Uff jeg hadde håpa på at det bare var noe skitt som har satt seg fast et sted..regna så den dagen det skjedde så jeg tenkte at det hadde kommet inni noe da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
superjenssen Skrevet Oktober 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 hmmmm, tror ganske sikkert at det ville skrapt når du ikke bremser også hvis det hadde vært stein og sand. det er da fort gjort å ta av hjulet å sjekke ! Siter - 85" Ford Sierra 2,0L arbeidsbil - 06" Skoda Octavia 1,9 TDI 4X4 X 97" BMW 320IT X 92" Peugeot 605 sldt X 82" Ford Granada 2.8GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Airoz Skrevet Oktober 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 Jenter kan ikke sånn:p..men skal få noen til å se på det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ssagat Skrevet Oktober 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 Er nok klossene ja.. de fleste klosser som er utslitt lager noen helvetes lyder for å si i fra at det er på tide å bytte... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hot Rod Skrevet Oktober 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 Noen bremseklosser har slitasjevarslere. Dette er små, tynne metallplater som tar nedi skiva og lager skrapelyd når det er på tide å bytte klosser. Skivene blir ikke ødelagte dersom det bare er slitasjevarslere som tar nedi. Siter Don't listen to old racers who never won. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoRsport Skrevet Oktober 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 Noen bremseklosser har slitasjevarslere. Dette er små, tynne metallplater som tar nedi skiva og lager skrapelyd når det er på tide å bytte klosser.Skivene blir ikke ødelagte dersom det bare er slitasjevarslere som tar nedi. Jepp. Har de ikke det vil du se riper i skiva. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg