Gå til innhold

Er Best Tools bra verktøy?

Ranger emnet


Jtand

Anbefalte innlegg

jeg har diverse best tools verktøy, ei stikksag, ei sirkelsag, og en batteridreven drill, fungerer helt greit til mitt bruk, altså et par ganger i året. Du trenger ikke hitachi eller thakita drill til 3-4000 kr hvis du ikke bruker den i daglig arbeid. Er da min mening. Har også en del dewalt og blå bosch utstyr liggende, dette er jeg meget fornøyd med, men ser i ettertid at jeg sikkert kunne klart meg med best tools i det meste.

1996 BMW 520i

x 1992 VW Passat stv

x 1984 Opel Senator 3.0E

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De verktøyet som er billigst og best er vel DeWalt vel, ikke nr 1 men ikke langt unna og konkuranse dyktige på pris.

Vi har dette som proff verktøy på jobben (Montèr Askim) Og vi har SVÆRT få klager på disse og "alle" er godt fornøyde med det. Har også et merke som heter Q-TOOLS, dette er et billigmerke og fungerer til hjemme bruk men med svært spe kvalitet. Men for all del ikke av de aller dårligste merkene.

1984 Audi Coupe quattro.

1983 Bmw 520 med 325 motor.(snart død)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en slik "best-tools" poleringsmaskin, type stor som en vinkelsliper

 

 

den har overlevd og ligge i bremsevæske en hel vinter.. blitt litt blass selvsagt, men den funker.. men får se. den dør nok relativt fort!

 

 

samt at jeg har en slik "dremel" fra best-tools.. den er helt max å bruke! bruker den utrolig mye til småting! aldri svikta meg.. dog litt svak motor på den. spinner riktignok fort. men er ikke noe "bunndrag" i motoren, setter seg lett fast om man er for kjapp

Golf II 16vT Syncro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjøpte meg drill på tilbud på coop jeg til et par lapper og den funker til å sette opp hyller og slikt hjemme men vis man skal gjøre større snekerarbeid så går jeg får dyrere merker

 

milwaukee 28v er helt rå. den koster masse men ingen ting stopper den

og til borring i betong så er hilti eneste som funker. drev å borra gjenom brann vegg med masse armering og brukte en slagbortype husker ikke hva men ingen billig sak det heller. men kom gjenom men tynt bor men kom borti armering og da klarte den ikke lenger. fikk tak i en hilti og satte i større borr en den som hadde satt deg fast og borra rett ned uten problemer gjenom betong og armering.

 

milwaukee

hilti

makita

dewalt

bosch

Black & decker

Toyota Sportscar Owners Group Norway

 

TS-ogn forum

 

*5 linjer burde vært nok for alle*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er verktøy stort sett for arbeid i/med tre og betong. blackqnd dekcer, grønnn bosch, best tools, bilema euro pris osv er for Hobby bruk...

 

 

Kan vell også nevne at grønn Bosch er mye bedre enn en del annet av det verktøyet du nevner her.

§Raanecrewet§

§CrazyATV§

Derbi DFW 49ccm (ATV)

Lei av trege ImageShack ol. sider? Send en PM så skal jeg se hva jeg kan fikse av server plass ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår