daniel21 Skrevet August 15, 2003 Rapporter Share Skrevet August 15, 2003 Lurte bare på åssen 90 fangerne er festet?? Er de festet på samme måte som de vanlige fangerne (tynn stripe med falma plastikk) eller har de noe mere fester lenger ned på fangeren?? Mulig mange syns det er et dumt spørsmål men mamma sa at jeg lærer av å spørre!! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimoajajaj Skrevet August 15, 2003 Rapporter Share Skrevet August 15, 2003 :) Hvis du skal røste av hele driten, så må du løsne to bolter på hver side, ligger bilder av det en plass på forumet, bare og søke etter "fester" eller noe sånt. Jeg lurte også på det:) Siter VW Golf MK2 GTI 16V :) http://www.djmongoriders.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marq_ Skrevet August 22, 2003 Rapporter Share Skrevet August 22, 2003 du må under bilen for å få de helvetes dritt boltene ut. rett forann hjulbuene. to a rem er under der battreiet. sitterdet er et faen¨s slit det der as. over slit og få de inn igjen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FrodeM Skrevet August 23, 2003 Rapporter Share Skrevet August 23, 2003 legg deg i hanske rommet og løsne dem derfra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet August 23, 2003 Rapporter Share Skrevet August 23, 2003 Originally posted by FrodeM legg deg i hanske rommet og løsne dem derfra. Man skal vel ha uvanlig lange armer for å løsne fangerne fra hanskerommet, eller tar jeg feil? Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
projektRUST Skrevet August 23, 2003 Rapporter Share Skrevet August 23, 2003 Originally posted by Laaars Man skal vel ha uvanlig lange armer for å løsne fangerne fra hanskerommet, eller tar jeg feil? hanskerommet er en boks som sitter i dashbordet.. så du skal også ha meget lange armer som kan trenge gjennom plast, stål og diverse drivverk om du skal klare det derfra.. Siter grønn og hvit, hva er jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet August 23, 2003 Rapporter Share Skrevet August 23, 2003 Neinei! Det sitter en hendel i hanskerommet for å løsne 90 fangeren forann. Noe allà det å åpne panseret på boble rundt om 1968 og utover! Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet August 24, 2003 Rapporter Share Skrevet August 24, 2003 Originally posted by SpeedWell Neinei! Det sitter en hendel i hanskerommet for å løsne 90 fangeren forann. Noe allà det å åpne panseret på boble rundt om 1968 og utover! Hehe.. og panseret på suzuki SJ413 :P Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg