cleanvw Skrevet Oktober 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 kjøpt med en 84 model golf, med 125 på telleren, så skulle jeg hatt litt lakk på kanalen. finner ikke noe lakk "lapp" baki bagasje rommet, å møller sa det var la5v, noe det ikke er! å ikke finner jeg noe på dobbel wopper siden. hva skal jeg gjøre?:hvaskjera Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten 3 Skrevet Oktober 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 Skal stå i serviceheftet hvis du har det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cleanvw Skrevet Oktober 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 det måtte vist hun gamle damen jeg kjøpte den av ha som suverni da!:( Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Oktober 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 er det ikke noen lakkerere som har sånn lakk scanner da? Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
superpolo Skrevet Oktober 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 bare å spørre på møller så får d u nok svar.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Oktober 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 Altså, hvis du har lik farge som han ene, som du nevnte i den andre tråden her, så heter fargen Jadegrønn og lakkoden er LN6V ifølge Doppel-Wobber. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten 3 Skrevet Oktober 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 Ring gamla da vel. Eller rettere sakt dra å se på heftet da hun sikkert ikke skjønner hva en lakk kode er for noe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cleanvw Skrevet Oktober 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 etter mye om å men fikk jeg tak i det! gamle kjerringa som eide bilen før, leste alt som sto i servicehefet:p da er det å stikke å kjøpe lakk i morgen da:) Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Oktober 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 Var koden LN6V? For jeg vet ihvertfall at den fargen du har heter Jadegrønn (sett at den var lik som den i den andre tråden). Men så er det jo alltids sånn at en farge som visstnok heter det den heter, kan ha mange forskjellige fargekoder pga litt forskjellige nyanser osv. Det er det mange som har erfart etter at de har lakkert det de trodde var riktig. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cleanvw Skrevet Oktober 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 var ikke den, var bare sol lyset som så ut som det var det. la6v var vist min:) Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Oktober 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 Stemmer. Men da fikk du orden på det ihvertfall, og da skal man ikke klage da. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cleanvw Skrevet Oktober 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 skal ikke det da nei!:) får legge ut ett bilde da!:) Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Oktober 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 Hmm, så det var sånn farge det var ja. Det er ihvertfall ikke jadegrønn. Så pen ut forresten. Noe lignende som jeg selv kunne tenkt meg:) Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cleanvw Skrevet Oktober 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 skal ikke klage!:) ga 4000 for den ferdig eu godkjent da! er jo bittelitt smårust, men det blir tatt nå!:) Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
licorice84 Skrevet Oktober 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2006 tro om vi har samme farge? står riktignok LP5V (Bright Blue i følge http://digilander.libero.it/gti16valvole/tabellacolorivw.html, men vet ikke om det er samme color code på golf 2 og 3?) i serviceheftet mitt... Siter quattroholic! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg