m3power Skrevet Oktober 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 Hørte for litt siden at dt var kommet en ny lov om at det ikke er lov å taue biler lengere.. Selv om bilen du tauer har skilt og er i forskriftsmessing stand.. Er dette bare vas eller fakta? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Oktober 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 Fortsatt lov å taue, men kun biler med skilt.. Heia Norge Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rømmling Skrevet Oktober 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 må det ikke være fast stag imellom for at det er lov da? Siter Toyota Sportscar Owners Group Norway TS-ogn forum *5 linjer burde vært nok for alle* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bdybdal Skrevet Oktober 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 er det kun låv å taue biler me skilt no, nei fy faen får nåken homleponga Siter 1990 Audi 200 20v tq 1987Audi 90 quattro 1986 Ford sierra 2,0L VRAK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Oktober 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 Dette driter jeg i, tauer med eller uten skillt eller hva faen jeg vil, stopp me de som vil. Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboXs Skrevet Oktober 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 helt enig. da får dem heller stopp oss Siter Bmw M3 Turbo Nissan king-cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet Oktober 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 Har nå vært påbudt med skilt så lenge jeg kan huske! Herregud, ellers kunne man jo ha slept alt og kallt det en bil. Regler rundt sleping i norge er helt OK. Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m3power Skrevet Oktober 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 Okei=) Takker for svar! :) Ja tror egentlig politiet ser litt gjennom fingenere vist at du tauer en bil uten skilt også, så lenge den ikke ser helt rasert ut men du vet jo aldri.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rømmling Skrevet Oktober 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 Okei=)Takker for svar! :) Ja tror egentlig politiet ser litt gjennom fingenere vist at du tauer en bil uten skilt også, så lenge den ikke ser helt rasert ut men du vet jo aldri.. jeg taua bilcross bil jeg ble heldig vis ikke stoppa, hehe volvo som hadde fått nokk julign, når bagarse rommet på en volvo er trykt sammen så har den fått juling. bare å taue i veg vis du ikke bor veldig sentralt da. Siter Toyota Sportscar Owners Group Norway TS-ogn forum *5 linjer burde vært nok for alle* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbojonas Skrevet Oktober 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 grunnen til att det må være skilt er i tilfelle tauen f.eks ryker og bilen ødelegger noe\noen. altså, det må være forsikring på begge bilene Siter `81 Volvo 242 B230FT `88 Subaru Justy 4WD - Vinterbil `81 Triumph TR7 `90 Nissan 200SX `81 Opel Ascona B 2.2i - prosjekt type langtids Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Oktober 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 Scenario: Man har en bil som taues til hoggeren, hoggeren kan ikke legge inn bilen i vrakpantsystemet før skiltene er levert BT. Altså, først må du taue bilen til hoggeren, ta av skiltene, reise og levere de på BT, få kvittering, reise tilbake til hoggeren for å ordne papirene. Og reglene har blitt stramma inn, ble stoppa for noen år siden under "tauing". Det eneste de klagde på var det manglende tauet... Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Oktober 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 Og reglene har blitt stramma inn, ble stoppa for noen år siden under "tauing". Det eneste de klagde på var det manglende tauet... Fin den:D Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Oktober 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 tss.. kompiss meg har vraka bil! og fått pengene! han har skiltene enda hjemme hos seg selv! Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laffy Skrevet Oktober 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2006 Scenario: Man har en bil som taues til hoggeren, hoggeren kan ikke legge inn bilen i vrakpantsystemet før skiltene er levert BT. Altså, først må du taue bilen til hoggeren, ta av skiltene, reise og levere de på BT, få kvittering, reise tilbake til hoggeren for å ordne papirene. Og reglene har blitt stramma inn, ble stoppa for noen år siden under "tauing". Det eneste de klagde på var det manglende tauet... Hørt om prøveskilt?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet Oktober 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2006 Hvem leier prøveskilt for å få vraka en bil?? Noen som kan lete fram noen paragrafer ang sleping av bil? Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg