Mr Bean Skrevet Oktober 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2006 Kan hjelpe deg med bilder eg vettu. :) Men her har dokk flere bilder av bilen http://www.algard-gatebilklubb.net/galleri/thumbnails.php?album=8 Eg kan gå go for at bilen går godt. :) Siter - 83 VW Jetta c - 91 VW Scirocco GT2 turbo - 08 VW Fox 1,4 tdi - 75 Audi 50 - 76 Mini Morris Cab - 78 VW Polo LS - 82 VW Golf CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thklinge Skrevet Oktober 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2006 400hk, og to stakkars 245 Toyo Proxes som skal hive krafta i bakken. Den bilen må være umulig å kjøre. En vanlig A4 med 200hk torque-styrer noe helt for jævlig og kaster bort alt av krefter i hjulspinn. Med 400hk, eller enda værre: 450hk så er antar jeg denne spinner og vingler over tre felt om man prøver noen rask aks.. Hva er da vitsen? Siter - Thorstein Klingenberg - Porsche 911 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet Oktober 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2006 Hmm.. Hva med en bil som ikke alle andre har? Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thklinge Skrevet Oktober 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2006 Jo det er greit, men den må jo være håpløs å kjøre. Siter - Thorstein Klingenberg - Porsche 911 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Bean Skrevet Oktober 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2006 Det trenge jo ikke være håpløst å kjøre. Men det kan vell diskuteres en annen plass dette er en salgstråd. Siter - 83 VW Jetta c - 91 VW Scirocco GT2 turbo - 08 VW Fox 1,4 tdi - 75 Audi 50 - 76 Mini Morris Cab - 78 VW Polo LS - 82 VW Golf CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audispinn Skrevet Oktober 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2006 Tror du sko prøvd bilen før du uttalte deg! D går faktisk helt fint å kjøre den.. den spinner på førstegir, men på andregir setter den seg.. har kjørt fra masse bakhjulstrekkere med masse hester.. Enten er du jævla dårlig å kjøre bil, ellers er d bare en dritbil du har prøvd.. Men men.. nå er vertfall bilen solgt. Fikk 145.000 kr og en Audi 90 Quattro for den.. Helt greit:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Oktober 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2006 kødderu? så denne rulle forbi utafor vinduet mitt da jeg tok frokosten i går tidlig..så den nye eieren dro på i et lyskryss senere på ettermiddagen, men trodde ikke bilen hadde såpass med ponnier under panseret.. Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Oktober 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2006 Gir ikke full gass hele tia da vettu... Møt meg i et lyskryss;) Takker audispinn for en fet bil! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Oktober 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2006 Ja det er han.. hvor mye lå denne ute til salgs for \ ble solgt for? Står bare SOLGT nå.. :) EDIT: Så det nå... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Oktober 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2006 Det står lengre oppe i tråden.. Jeg foreslår at denne tråden blir slettet eller stengtnå. Videre spørsmål kan stilles i denne tråden: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=141783 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FireFly Skrevet Oktober 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2006 Hva skal du ha for 90 q`n da audispinn?? Bilder og info.. Takk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Oktober 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2006 Gir ikke full gass hele tia da vettu... Møt meg i et lyskryss;)Takker audispinn for en fet bil! sykla forbi den tempe i går natt, og da så jeg deg igjen, denne gangen kan jeg forstå at det var litt mer hester i den ;) Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Oktober 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2006 Å? hehe. Gikk det fort? Fortsett diskusjonen i tråden om bilen da, trenger ikke bruke kjøpsalg forumet til slikt:) http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=141783 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audispinn Skrevet Oktober 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2006 Gir ikke full gass hele tia da vettu... Møt meg i et lyskryss;)Takker audispinn for en fet bil! Jo versegod... Var bare fint å få den solgt så jeg kan bygge meg 200 s15 driftebil:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audispinn Skrevet Oktober 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2006 Hva skal du ha for 90 q`n da audispinn??Bilder og info.. Takk. har ikke bestemt meg helt om jeg ska selle den ennå.. hadde vert kult å hatt den i vinter:) kult me quattro på snøen.. kunne jo satt i en rs2 motor også.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg