Knett Skrevet November 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2006 Noen som vet om 265 clutch hus passer på 262 kasse? Siter Audi A6 2.4 Quattro - Bruksbil Opel Ascona B 20v - prosjektbil Volvo 760/960 T5 - Skrotes Volvo 850 T5 awd - Bruksbil -SOLGT- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knett Skrevet November 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 21, 2006 Nå har jeg pratet med Helge Vik og fant ut at clutch-hus fra 265 kasse passer 262 kasse. Han skal sjekke om han har å selge meg, venter telefon fra han idag. Siter Audi A6 2.4 Quattro - Bruksbil Opel Ascona B 20v - prosjektbil Volvo 760/960 T5 - Skrotes Volvo 850 T5 awd - Bruksbil -SOLGT- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
24277 Skrevet November 21, 2006 Rapporter Share Skrevet November 21, 2006 hvis motoren du skal ha i har 225 hk orginalt så er det ingen problem å godkjenne bilen, bare du gjør motoren org igjen. maks hk i 740/760 er 238. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
technophobia Skrevet November 21, 2006 Rapporter Share Skrevet November 21, 2006 hva skjedde med det heftige wrc-prosjektet du skulle bygge :O Siter Det er sunt bondevett å ligge bredt -Felleskaupet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knett Skrevet November 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 22, 2006 hvis motoren du skal ha i har 225 hk orginalt så er det ingen problem å godkjenne bilen, bare du gjør motoren org igjen. maks hk i 740/760 er 238. Bilen er bare chippet. Enkel affære å gjøre om til original.. Siter Audi A6 2.4 Quattro - Bruksbil Opel Ascona B 20v - prosjektbil Volvo 760/960 T5 - Skrotes Volvo 850 T5 awd - Bruksbil -SOLGT- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knett Skrevet November 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 22, 2006 hva skjedde med det heftige wrc-prosjektet du skulle bygge :O Var kanskje litt optimist en stund.. men får jeg råd nøler jeg ikke et øyeblikk:p Siter Audi A6 2.4 Quattro - Bruksbil Opel Ascona B 20v - prosjektbil Volvo 760/960 T5 - Skrotes Volvo 850 T5 awd - Bruksbil -SOLGT- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knett Skrevet Januar 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2007 Oppdatering: Se innledende tekst Har fått en del deler nå, men mangler ennå mye.. Noen som har clutch hus til 265 getrag? Siter Audi A6 2.4 Quattro - Bruksbil Opel Ascona B 20v - prosjektbil Volvo 760/960 T5 - Skrotes Volvo 850 T5 awd - Bruksbil -SOLGT- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Februar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2007 Hvordan går det her? Solgte nylig et slik clutchus og tror faktisk jeg har et til liggende...... Har hatt de liggende lenge og faktisk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knett Skrevet Februar 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2007 Hvordan går det her? Solgte nylig et slik clutchus og tror faktisk jeg har et til liggende...... Har hatt de liggende lenge og faktisk. Ok, det skjer ikke mer ennå.. Skal hente motoren hjem nå til helgen.. Mangler ennå veldig mye før jeg er klar til ombygging.. Sliter også med økonomien som student.. Siter Audi A6 2.4 Quattro - Bruksbil Opel Ascona B 20v - prosjektbil Volvo 760/960 T5 - Skrotes Volvo 850 T5 awd - Bruksbil -SOLGT- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knett Skrevet April 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 12, 2007 Hei igjen Nå har jeg begynt å demontere en del, går sakte i svingene. Dyrt å være student:p Det som egentlig holder meg igjen er innkjøp av deler til bilen. Men får heldigvis en pen liten slump igjen på skatten=) Motor er på vei ut, og interiøret (seter) er fjernet. Forresten noen som vet om det er mulig å koble den originale datahjernen fra motoren til i dette karosseriet? For pluggen inn til datahjernen var todelt i den bilen det stod i, den ene halvdelen av pluggen var til ledningsnettet på motoren, mens den andre delen var til ledningsnettet i karosseriet.. Eller skal jeg satse på datasprut? Ellers kunne jeg tenke meg sort interiør utenom de grå setene foran og bak som jeg skal montere, tror det kan bli et fint kontrast. Noen meninger om dette? Siter Audi A6 2.4 Quattro - Bruksbil Opel Ascona B 20v - prosjektbil Volvo 760/960 T5 - Skrotes Volvo 850 T5 awd - Bruksbil -SOLGT- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knett Skrevet April 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 12, 2007 Har også sett etter polyesterforinger til 700 serie, men finner ikke noe.. Noen ideer? Siter Audi A6 2.4 Quattro - Bruksbil Opel Ascona B 20v - prosjektbil Volvo 760/960 T5 - Skrotes Volvo 850 T5 awd - Bruksbil -SOLGT- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knett Skrevet April 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 13, 2007 Og siden det bare er fire originale høyttalere (en i hver dør) driver jeg med å forhandle pris på bilstereo.. Bygge egen basskasse i bagasjerom, 6x9" i hattehyllen og bytte fronthøyttalerne med nye.. Ny spiller og to forsterkere, en til to subelementer og en til 6x9"... Men dette er ikke avgjort ennå.. Spørs hvilke tilbud jeg får.. Siter Audi A6 2.4 Quattro - Bruksbil Opel Ascona B 20v - prosjektbil Volvo 760/960 T5 - Skrotes Volvo 850 T5 awd - Bruksbil -SOLGT- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenito Skrevet April 13, 2007 Rapporter Share Skrevet April 13, 2007 Har også sett etter polyesterforinger til 700 serie, men finner ikke noe.. Noen ideer? Polyurethane foringer mener du vel? :) http://www.pedersens-racing.no/bil/Superflex/ Siter ( )Volvo 940 turbo - Når det gjelder hester i eldre biler, er det noe som heter "det var engang..." - - La drømmer være drømmer og ikke forumtråder... - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knett Skrevet April 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 13, 2007 Polyurethane foringer mener du vel? :) http://www.pedersens-racing.no/bil/Superflex/ Mulig det var det det heter ja:p hehe.. tusen takk Siter Audi A6 2.4 Quattro - Bruksbil Opel Ascona B 20v - prosjektbil Volvo 760/960 T5 - Skrotes Volvo 850 T5 awd - Bruksbil -SOLGT- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torjus Skrevet April 17, 2007 Rapporter Share Skrevet April 17, 2007 960 automat har løst clutshus... da har du noe å tenke på... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg