benger Skrevet Oktober 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 Har et lite spørsmål.. skal på Eu kontroll med en 940 Turbo. Den har et åpent sportsfilter, og lurte på om den vil gå gjennom eu kontrollen med dette? Eller bør jeg bytte til originalfilteret før kontrollen?.. Siter C4 Explosive Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond D Skrevet Oktober 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 Det er ingen problem. Min 740 gikk glatt gjennom Siter 96 Volvo 945 B230ft 94 Volvo 945 B230ft (vraka) 88-89 Volvo 740 B230f (solgt) Min 945: http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=167070 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benger Skrevet Oktober 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 Det hørtes bra ut;) orker egentlig ikke bytte tilbake..blir så mye skruing..haha Siter C4 Explosive Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet Oktober 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 Hvor skal det være noe farlig, dem har jo egentlig ingen grunn til å titte under panseret... Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benger Skrevet Oktober 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 nei, men tenkte mer på støynivå og sånn...men et filter bråker jo ikke all verden, så det kan da ikke være noe problem. Siter C4 Explosive Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Oktober 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 Hvor skal det være noe farlig, dem har jo egentlig ingen grunn til å titte under panseret... det kan være rust på bremserør(egentlig ikke, men det KAN) sikring på anlegget, løse ledninger osv.. tror ikke det er triks å nekte å poppe hudden for å si det sånn.. me ja, ingen problem med åpent filter! sålenge det ikke ligger å slenger løst Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet Oktober 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 det kan være rust på bremserør(egentlig ikke, men det KAN) sikring på anlegget, løse ledninger osv.. tror ikke det er triks å nekte å poppe hudden for å si det sånn.. me ja, ingen problem med åpent filter! sålenge det ikke ligger å slenger løst Ja, du sier noe der... Har heller aldri opplevd at dem skal åpne panseret pga ledinger eller sikringer heller, men kan vel skje. Jeg har hatt mange biler på eu, og aldri har dem åpnet panseret eller testet bilene... Benger: Blir nok ikke noe problem med filteret nei :) Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David_G Skrevet Oktober 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 pleier jo og tjekke om feks bateriet er ordentlig sikeret.. pleier i hverfall vi og gjøre på jobben... Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Oktober 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 pleier jo og tjekke om feks bateriet er ordentlig sikeret.. pleier i hverfall vi og gjøre på jobben... da skal ikke jeg komme til deg for EU ok riktig enda:p hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Oktober 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 mitt filter ligger løst :P og ble eu ok med det Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crazy-R Skrevet Oktober 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 Ingen problem med eu og åpent filter. Men de skal under å sjekke bremseveske og batteri.... Siter www.turbo.as Flest aktive brukere noensinne var 1, 01.01.70 klokka 01:00. HAHA!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stiantangen Skrevet Oktober 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 Skal også under panseret får å sjekke etter eventuele oljelekkasje fra toppdeksel. Siter Tidligere brukernavn var Volvo940tdi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JimRune Skrevet Oktober 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 under panser skal bremserør, bremsevæskenivå,innfestning batteri, innfestning kabler/ledninger og evt. chassinummer sjekkes. på enkelte volvo skal pulsair-systemet på motoren plugges ved avgassmåling. de kontrollørene som ikke åpner panseret, gjør ikke jobben sin. Siter volvo (950?) prosjektet... http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=144769 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet Oktober 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 under panser skal bremserør, bremsevæskenivå,innfestning batteri, innfestning kabler/ledninger og evt. chassinummer sjekkes. på enkelte volvo skal pulsair-systemet på motoren plugges ved avgassmåling. de kontrollørene som ikke åpner panseret, gjør ikke jobben sin. Da har jeg vært heldig dem gangene jeg har vært på eu :) Da bare fortsetter jeg å dra dit dem ikke sjekker under panseret ;) Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benger Skrevet Oktober 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2006 vært på Eu nå... bremseskiver og klosser bak må byttes.. over 25% rust. Litt ujevn bremsing på bakhjulene.... hadde 0 i utslipp;) satte inn orginal filteret, tok ingen sjangse, så ser det litt ryddigere ut oppi der og... jo, og ryggelysene fungerer ikke.. trolig dårlig kontakt, lyser kanskje hvis man rygger langt nok..hehe, kan det være bryteren til ryggelyset? hvor sitter den forresten? Siter C4 Explosive Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg