Gå til innhold

Interesse for Polyurethaneforinger?

Ranger emnet


DaButcher

Anbefalte innlegg

  • Svar 116
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

er nok interesert i settet.. hva blir prisen for komplett foran bak da? har du funnet noen faktiske priser?

Hei, det er rett og slett umulig for meg å si akkuratt hva det koster totalt.. Det er derfor jeg sier heller ca. 2500kr.

Det blir ikke dyrere enn 2500kr for et komplett sett, med mindre det skjer noe sykt med valutaen.

 

De koster inn til norge 2200-2300kr, så må jeg nesten ha penger til å emballere på nytt, internfrakt i norge, samt jeg må nesten ha litt penger for å drive å reise frem/tilbake til posten, etc. Det er derfor jeg sier ca. 2500kr.. Jeg vil ikke love noen lavere priser og så går jeg på en smell og plutselig skylder vekk masse penger på bilforumet.. Da går jeg heller med en liten buffer.

 

Om folk heller vil kjøpe de selv, så er det ikke noe problem.. Det er ca. to uker til de er på lager (mangler noen foringer).

 

Ellers, folk må si hvilken dimm. de har på stab-stag, for å få rett foring.

Det er da 19, 21 eller 23mm diameter på fremre staget.

 

Jeg fikk en pris på baksettet og jeg tror det kommer på ca. 1700kr med internfrakt/reembalering i Norge.. Derimot vet jeg ikke hvor mye jeg kan ta inn, da jeg har begrenset med penger å legge ut.. Å ta inn 5 sett, blir jo ca. ti tusen kroner i utlegg!! (+ internfrakt). Om noen andre vil ta inn baksett, så er det jo bare å samle en gjeng..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er rimelig sikker på at de prisene her skal gå:

Fremme 740, komplett: 1700kr (inkl penger jeg må bruke på internfrakt og pakking)

Fremme 240, samme pris.

Bak 240, ca. samme pris.

 

Komplett 240:

ca. 2400kr

 

Ja, jeg vet det er lite differanse på bak 240, vs. komplett 240.. Men det er pga. får heftig rabatt på 240 komplett kit.

Til 740 fins det ikke komplett kit.

 

Ps. prisene jeg nå estimerer, er inkl. utgifter:

* Videresending i Norge

* Re-embalering

 

Om det er veldig mange som vil ha, er det kanskje en fordel om jeg får feks. 500kr i dep. Skal ikke se bortifra at vi kan få enda litt bedre priser, om vi får en større ordre igjen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er rimelig sikker på at de prisene her skal gå:

Fremme 740, komplett: 1700kr (inkl penger jeg må bruke på internfrakt og pakking)

Fremme 240, samme pris.

Bak 240, ca. samme pris.

 

Komplett 240:

ca. 2400kr

 

Ja, jeg vet det er lite differanse på bak 240, vs. komplett 240.. Men det er pga. får heftig rabatt på 240 komplett kit.

Til 740 fins det ikke komplett kit.

 

Ps. prisene jeg nå estimerer, er inkl. utgifter:

* Videresending i Norge

* Re-embalering

 

Om det er veldig mange som vil ha, er det kanskje en fordel om jeg får feks. 500kr i dep. Skal ikke se bortifra at vi kan få enda litt bedre priser, om vi får en større ordre igjen..

 

hallo om eg bestiller fra ipd usa så får en foringane bak for 1585 + frakt så er ikkje så veldig mye en sparer:D

men bestiller sjølv eg siden eg skal ha noe anna deler fra ipd:D

1981 240TIC Prosjekt

1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hallo om eg bestiller fra ipd usa så får en foringane bak for 1585 + frakt så er ikkje så veldig mye en sparer:D

men bestiller sjølv eg siden eg skal ha noe anna deler fra ipd:D

hæ?? Det kan da umulig stemme?

 

Jeg må sjekke det.

 

200 series 1975-93 front bushing kit, HD poly (w/instructions) WS8K0055P $112.00 2.5000

 

200 series 1982-93 rear bushing kit in poly (w/instructions) WS8K0043FP $235.00 5.0000

 

235$ + 112$ = 347$

347$ * 6.5 = 2255kr

2255kr * 1.25 = 2819kr og 375 øre.

 

+ frakt

 

(ER IPD SINE PRISER)

--

 

men for all del, bestill gjerne der :-)

 

EDIT:

jeg så du skulle jo bare ha bak ja..

235$ * 6.5*1.25 = 1909kr + frakt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår