Gå til innhold

Interesse for Polyurethaneforinger?

Ranger emnet


DaButcher

Anbefalte innlegg

Hmm, jeg var sikker på jeg skrev her(?)..

Merkelig..

 

3 sett er hittil betalt for, 6 sett er på vei fra USA.

Tror enda en bet. er på vei inn i min nettbank, men jeg lar det gå et par dager før jeg avkrefter/bekrefter med de jeg har fått PM av.

 

Noen av foringer i forstilling kommer desverre noe etter resten! ca. en uke etter tror jeg, bare så det er sagt!

 

Har sagt det til de som har forskuddsbet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • Svar 116
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Så sant så sant, må jo ta lappen(igjen) og har lenge igjen på bilen, så det er ingen fare her liksom

hehe, tror jeg har foringene om ca. 3-4 virkedager, men de foringene som mangler, kommer nok om 1 uke ca., tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

A bucket of bushings

dsc00061bd3.th.jpg

 

Eller, ikke en bøtte, men en kartong!

Jeg måtte ta en liten tur fra jobben i dag, for å hente vinterdekk, så jeg sjekket postkassen og sannelig.. Foringene hadde kommet :-)

 

Jeg har ikke hatt tid å telle opp, pakke, etc., men regner med jeg får avgårde samtlige i kveld! Alt blir sendt med sporingsnr, pga. høye verdien av foringene. Jeg tør rett og slett ikke sende dette som A/B-post.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en uke, tror jeg.. vanskelig å gjette.

 

Update:

To foringsett er sendt med Norgespakker nå.

Et foringsett leveres i morgen, ellers er to til "på vei" fra helgen.

 

6 - 2 - 1 - 2 = 1 Foringsett er igjen.

Sendes per. Norgespakke, men resterende til "kyllingbeina", sendes som A-post, når jeg mottar de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår