Gå til innhold

Interesse for Polyurethaneforinger?

Ranger emnet


DaButcher

Anbefalte innlegg

Hei,

Er det noen med interesse for Polyurethaneforinger?

Jeg tror jeg skal klare å skaffe "alle" foringene for ca. 2100-2500kr, det må vel være grei pris?

 

Skal se om jeg klarer å skvise marginer om masse folk er intr.

 

Jeg tror komplett sats koster ca. 5000kr i vanlige bilsjapper i norge, men skyt meg gjerne om jeg tar feil.. (ps. skyt med myke kuler)

 

obs! kort svarfrist! Jeg bestiller den 15'e, alene eller masseordre.

 

kosta 3300 for alle på pedersen når jeg handlet til forrige bilen min.....men jeg hiver meg på uansett...trenger alle utenom de til momentstagene og bakakselen

Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 116
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ser du bestiller den 15, så det blir litt for tidlig. Mao, ikke intr likevel :)

 

Edit: Åssen gjør du det med betaling?

vel, jeg kan:

a) ta forskuddsbetaling

b) ta depositum

c) legge ut alt

 

Om jeg legger ut alt, vet jeg ikke om jeg kanskje gjør det litt "morsomt" ved å legge det feks. ut på QXL. Det gjør iallefall betalingen lettere, samt da får jo folk også mer trygghet til handelen, i og med at jeg har ingen negative karakterer der og har da kjøpt/solgt mange tusen gjenstander.

 

Ps. Jeg klarer ikke å få foringene innen 15'e, da det viser seg å være noe leveringstid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, 1900kr * 1.25 = 2375kr.

2375kr + frakt * 1.25 for et sett...

 

Frakt er gjerne 250-500kr

 

Men, for all del, kjøp gjerne derifra om du vil..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ka blir prisen på et komplett sett bak?

 

hos pedersen koster det 2440:

 

så hadde vore fint med litt spes på hva det koster der du bestiller fra:D

Hei,

Saken er den at jeg får ganske bra rabatt om jeg kjøper fulle sett.

For min del sant, så har jeg allerede alle foringer til momentstag, panhardstag og krengestag fremme, samt "lenkesetag". Men, de dyreste foringene er ikke noen av de foringene og derfor (med rabatten), blir det billigere å kjøpe komplette sett.

 

Om du er 110% intr, kan jeg forhøre meg ang "baksett", men om du ikke er 110%, så er det bare mye mer jobb for meg å sparke på dekkene hans.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Saken er den at jeg får ganske bra rabatt om jeg kjøper fulle sett.

For min del sant, så har jeg allerede alle foringer til momentstag, panhardstag og krengestag fremme, samt "lenkesetag". Men, de dyreste foringene er ikke noen av de foringene og derfor (med rabatten), blir det billigere å kjøpe komplette sett.

 

Om du er 110% intr, kan jeg forhøre meg ang "baksett", men om du ikke er 110%, så er det bare mye mer jobb for meg å sparke på dekkene hans.

kan spar deg for arbeid eg da:D

har nett skifta fremme i sommer så:D

 

kan bestille fra pedersen eg:)

1981 240TIC Prosjekt

1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, 1900kr * 1.25 = 2375kr.

2375kr + frakt * 1.25 for et sett...

 

Frakt er gjerne 250-500kr

 

Men, for all del, kjøp gjerne derifra om du vil..

 

492kr i frakt for 10kg. og 592kr for 11-20kg.

 

Det blir ikkje over 2500 pr. sett hvis du kjøper noen sett eller du bestiller andre deler samtidig for de har litt deler til volvo. Så prisen på foringene blir ca. det samme som du skal selle de for:

Jeg er rimelig sikker på 2500kr skal gå fint for et sett.
......men da får jo ikkje du en fet fortjeneste pr.sett...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

492kr i frakt for 10kg. og 592kr for 11-20kg.

 

Det blir ikkje over 2500 pr. sett hvis du kjøper noen sett eller du bestiller andre deler samtidig for de har litt deler til volvo. Så prisen på foringene blir ca. det samme som du skal selle de for: ......men da får jo ikkje du en fet fortjeneste pr.sett...

Er hensikta å tjene peng på såntno a?

Prosjekt: 740 16V 2.3l Turbo, SM4, TKO600 DOG, 1986

Bruksbil: Volvo V70N 2.0T aut, alt utstyr

 

Signaturregler:http://www.bilforumet.no/faq

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår