nissan laurel3.0 Skrevet Oktober 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 Hei Jeg er eneier av en laurel 3,0. jeg har begynt å spore opp dem bilene som var solgt i norge av 3 literen. det var 34 solgte å jeg har klart å funet til bake til 20 å da er spørsmålet, er det noen som vet av noen som har en slik bil?? eller vet om vrak av dise bilene??? alt om laurel 3,0 er av meget stor intrese. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skylaurel Skrevet Oktober 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2006 Uten at jeg vet helt hva du vet ifra før..... Er ett par stykker som har 3.0 Laurel på http://www.nccn.no/forum For ca 3,5år siden ble en "trøsket" i Narvik..... Det er vel alt :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David_G Skrevet Oktober 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2006 en kammerat av meg vraket en for noen år tilbake.. var dønn strøken men dro dønn i en buske...... Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nissan laurel3.0 Skrevet Oktober 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2006 Går det an og få tak i reg nre som var på dise bilene eller karoseri nr??? ble dise bilene levert til hoging eller står dem bortgjemt en eller anen pllass. fines det i gjen noe deler??? tusen takk for infornasjonen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gassie Skrevet Oktober 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2006 Vet det går en 3.0 Laurel i Tromsø Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DatsunSSS Skrevet November 29, 2006 Rapporter Share Skrevet November 29, 2006 Laurel 3,0 er en vanvittig fin bil. Hadde en for en stund siden selv. Det var en 87 mod.Hvit og sølv med regnr. KF 20201. Dette var den gamle direktørbilen hos Nissan i Drammen. Jeg solgte bilen til Mo i Rana i 99. Den ble videre solgt til Lofoten i fjor hvis jeg ikke husker feil. Har lenge vært på jakt etter en bra 3,0 igjen, men de er vanskelige å finne.Og finner man de, så koster de som regel skjorta... Siter 2 X 79 Datsun 180B SSS 98 Galant stv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nissan laurel3.0 Skrevet November 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 30, 2006 Hei. den bilen du hadde en gang er det jeg somm har no,hat den i snart to år jeg no å har totalresturert hele bilen så den er 100% strøken no. vil veldi gjerne høre historjen til dene bilen vist du har noe info om den eventuelt noen bilder av den siden du hadde den skriv gjerne en e post til meg på forhond takk for svaret. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DatsunSSS Skrevet Januar 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2007 Hello. Nå har jeg fått i stand pc hjemme, så da skal jeg få mailet noen gamle biler av 3-litern etterhvert. Siter 2 X 79 Datsun 180B SSS 98 Galant stv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nissan laurel3.0 Skrevet Februar 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2007 Hei, ja det har vert kjempe fint om du kune gjort det en gang du har anledning, arti å set hvordan den så ut den gangen.har foresten klart å spore opp 24 laurel 3,0 nå, så det er kun 10 i gjen nå å noen av dem er vel skrotet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg