Vms Skrevet Oktober 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 tittelen sier egentlig det meste. meningen er da bilde av din nøkkel og alle duppeditter det går ann å stappe sammen med den (eller ingen) på en ring ;), og tenker jo da seff på bil-nøkkelen *doh* ;) Siter Fader Volvo, du som er hellig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boosti Skrevet Oktober 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 Enkelt og greit.... Siter Kvalitetsbevisst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Oktober 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 hehehe på min henger det kun et sånn gatebil emblem og en hovedstrøms-bryter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet Oktober 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 Min er helt lik Boosti sin, men merket er selvfølgelig Volvo i stedet for Bimmer. Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vms Skrevet Oktober 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 her er da mitt nåværende knippe, men skal snart under skalpellen grunnet anskaffelse av alarm ;) sier kun et ord: flip ;) Siter Fader Volvo, du som er hellig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet Oktober 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 Vel, man kjører da 240:) Ikke like fancy bildekvalitet som de andre men, mobilbilde. Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi RS80 Skrevet Oktober 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 dette er da min Siter Prosjekt Audi 80 B4 Kanskje til salgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Oktober 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sRt Skrevet Oktober 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 SX og husnøkkelen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Oktober 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 All i need..... Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Oktober 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 Min er helt lik boosti sin, bortsett fra at jeg ikke har bmw logo på nøkkelen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet Oktober 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 Denne har jeg på nøkkelen til 360`en: Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsn Skrevet Oktober 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 Siter - Nissan Skyline R33 registrert - Bmw 320d M Sport 06 mod (x) Nissan 200sx s14a 98 mod blålilla (x) volvo 945 turbo vinterbil (x) Nissan 200sx s14a 98 mod rød + en del andre volvos å div.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shibbyvolvo Skrevet Oktober 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 Denne har jeg på nøkkelen til 360`en: hvor fikk du tak i den, sinnsykt kul:D? Siter [X]Bmw 520i 1990 http://www.bilforumet.no/5-serien/186187-shibbyvolvo-prosjekt-bmw-520-a.html [X]Bmw 320i 1988 http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1775461&posted=1#post1775461 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet Oktober 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 Til dere som har masse tungt dilldall på knippet; Det sliter hardt på tenningslåsen! Hvis du ønsker at bilen skal starte lett og ellers holde seg bra i mange år plukker du av mest mulig på bil-knippet. Ha husnøkkelen, maglighten og vaktmesterknippet for seg selv. :) Forøvrig hater jeg dagens bilnøkler. De er jo så digre og klumpete å ha i bukselomma. Foldenøkkelen er jo et skritt tilbake til fremskrittet, men lell da gut. Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg