Gå til innhold

Endelig Volvo 240 eier!!

Ranger emnet


Go40'n

Anbefalte innlegg

  • Svar 121
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ja, det er litt kaldt for stereo-bygging.. Trakk kabler i 240'n min her om dagen, blir faktisk ikke så veldig kaldt når man "er i aktivitet" :P

 

OOk.. hehe :) må prøve få med meg pappa en dag:P Har nesten alt jeg trenger for bygging nå også... har fått tak i sponplate til subkassen, mangler til hatthylla, men det er lett å få tak i :) Det eneste problemet nå er vell egentlig et sted å være.... skulle hatt en stor garasje :(

1986 Volvo 240 GL B230A

 

~Volvo A Better way of living~

~We ride together, we die together, VOLVO 4 life!~

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

På tide å få litt liv i denne tråden igjen også:P hehe! har hatt juleferie en stund:P

Nå begynner stereoplanleggingen å ta form, her om dagen sa faktisk pappa at vi skulle ta mål av bagasjerommet:p hehe!

Har servo på hånd, mangler bare pengene..... ratt hadde jeg på hånd, men viste at det var livsfarlig.... :| men han skulle prøve å skaffe et annet et.... Vet også om klokker ( turteller, lita klokke, turboklokke ++)

Ellers er go40'n trofast ;) hehe!

 

Håper det blir litt mer liv i denne tråden, er ikke mye som skjer på grunn av pengemangel.. å Go40'n fortjener bare det beste ;)

1986 Volvo 240 GL B230A

 

~Volvo A Better way of living~

~We ride together, we die together, VOLVO 4 life!~

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fin bil.

men hvorfor ska du bytte te 5 trins når du har 4 trins, rt 4 trind kassa som e best å ligga bredt med....:)

 

hehe ;) er vell det, men prøver å få ned bensin forbruket mest mulig ;)

1986 Volvo 240 GL B230A

 

~Volvo A Better way of living~

~We ride together, we die together, VOLVO 4 life!~

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Nå har jeg endelig fått borret nye hull i refleksplaten og fått sett den på! :D men d ble litt for små hull og korte skruer:| må ta den av igjen å borre mer...

Har også ett ratt på hånden.. servo er det verre med.. noen som selger 240 servo til en noe billig penge? begynner i bli slitsomt med muskelservo:P

Nye bilder av min kjære Volvo kommer snart, må bare få av snøen som kom i går... :) må stelle godt med glise ;)

Det har skjedd noe med "stereoanlegget", er bare de 2 venstre høytalerene som funker :| på høyre side er det ikke en lyd å høre... Har blitt så kaldt her jeg bor, att subkasse bygginga er sett på vent.. så blir nok ikke noe bass før jeg får kortet:| :(

1986 Volvo 240 GL B230A

 

~Volvo A Better way of living~

~We ride together, we die together, VOLVO 4 life!~

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...

Lenge siden sist! hehe!

Nå har jeg endeli fått gjort noe mer med gliset mitt! :D

Jeg har hatt i servoratt. Har også fått nye setetrekk :)

Subkasse er på plass med 12" Pioneer. Vi var i Sverige å handlet inn instrumentklokker, liten klokke, Volt meter, Økomåler, Oljetrykk, og stor turteller. Mangler Oljetemp. Fikk også tak i hvite blinklys framme :) Vi lagde også ny hatthylle til 6"X9" :)

Har skaffa ny refleksplate, siden den jeg har er skadet.

Er ute etter snowcaps så det er bare å si fra om dere har eller vet om noen som har :)

 

Legger inn noen bilder som dere kan titte på :)

 

DSCI0308.jpg[/img]

 

DSCI0307.jpg[/img]

 

DSCI0354.jpg[/img]

 

DSCI0351.jpg[/img]

 

DSCI0350.jpg[/img]

 

DSCI0349.jpg[/img]

 

DSCI0348.jpg[/img]

 

DSCI0347.jpg[/img]

 

 

Jeg takker for all hjelp!

Subkasse: Gaute, Kim, Henrik og Kenneth.

Trekking av kasse: Mamma.

Kobling av sub og forsterker: Henrik.

Kobling av instrument: Kenneth, Ann-Cathrin og Pappa.

Hatthylle: Arild, Mamma, Pappa.

1986 Volvo 240 GL B230A

 

~Volvo A Better way of living~

~We ride together, we die together, VOLVO 4 life!~

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
pen 240 =) likte blå fargen ;)

 

 

Takker ;) liker den veldig godt jeg også... tar seg pent ut i sollys ;) polere den til volvotreffet så bli det nok bra! :D skal du på volvo treffet i heidal 14. juli eller? Blir det generellt noen fra bilforum å se?

1986 Volvo 240 GL B230A

 

~Volvo A Better way of living~

~We ride together, we die together, VOLVO 4 life!~

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
skal ikke til heidal i år som jeg vet=P satser på å montere turbo motor den helga=)skulle hatt større felger på 240n;) jp mk18, vanskelig å få kjøpt "strøkne" men.. finns jo mange felger som kler 240n!

 

 

Ok:P må vell dit tenker jeg..:P vise frem glise;P skulle d men.:P bli vell kanskje ett litt bedre syn når jeg får senka'n:P

1986 Volvo 240 GL B230A

 

~Volvo A Better way of living~

~We ride together, we die together, VOLVO 4 life!~

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår