Gå til innhold

Endelig Volvo 240 eier!!

Ranger emnet


Go40'n

Anbefalte innlegg

  • Svar 121
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Artig... Fikk ikke opp noen bilder pga min rallytilkobling (modem) men etter det som står skrevet er den strøken... Sats på å få ferdig bilen med felger, senking, anlegg osv før du begynner på motor.. Så du kan nyte gleden av det svenske håndtverket...

Mest sannsynlig blir det 240 på jenta mi også.. Ho skulle i allefall ikke ha golf og det er jeg glad for..

92' 945 Turbo brukis

92' 240 Turbo prosjekt

82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt

75' 242 (gjemt men ikke glemt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Artig... Fikk ikke opp noen bilder pga min rallytilkobling (modem) men etter det som står skrevet er den strøken... Sats på å få ferdig bilen med felger, senking, anlegg osv før du begynner på motor.. Så du kan nyte gleden av det svenske håndtverket...

Mest sannsynlig blir det 240 på jenta mi også.. Ho skulle i allefall ikke ha golf og det er jeg glad for..

 

 

Blir felger, senking, annlegg og diverse stasj før motorbytte....

Må ha tent meg no money først.... så bli nok et par år til:P

Men håper det ikke tar alt for lang tid da...

1986 Volvo 240 GL B230A

 

~Volvo A Better way of living~

~We ride together, we die together, VOLVO 4 life!~

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå har jeg endelig funnet noen som har reflaksplate, så da skal jeg hente den i helgen.. ikke den store hendelsen, men bakenden på bilen bli noe helt annet.. :) jeg er på leting etter et annet ratt, så kanskje han som har refleksplate, har ratt også :volvopower:

1986 Volvo 240 GL B230A

 

~Volvo A Better way of living~

~We ride together, we die together, VOLVO 4 life!~

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skulle hatt ett palm beach ratt.. Refleksplate er fint, fikk tak i ny hos volvo jeg, den nest siste som var igjen i landet da døm gikk ut. Det som er dumt er at fargen på glassa ikke er like, altså plata skiller seg ut ifra de lampene med hvite blinkers.

Men ikke gjør som meg da, bruke alle pengene på å stasje opp og bygge om, så er det tomt i kassa når noe ryker. Det er noe dritt..

92' 945 Turbo brukis

92' 240 Turbo prosjekt

82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt

75' 242 (gjemt men ikke glemt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skulle hatt ett palm beach ratt.. Refleksplate er fint, fikk tak i ny hos volvo jeg, den nest siste som var igjen i landet da døm gikk ut. Det som er dumt er at fargen på glassa ikke er like, altså plata skiller seg ut ifra de lampene med hvite blinkers.

Men ikke gjør som meg da, bruke alle pengene på å stasje opp og bygge om, så er det tomt i kassa når noe ryker. Det er noe dritt..

 

Hvordan ser det ratte ut da? bilde?

Kommer til å skifte blinkerse rundt om... hvite er mye finere.. men det har jeg ikke råd til, må vente til jeg har betalt alt som skal til... skal EU godkjennes i løpet av november.. så får i vertfall vente til etter d...

 

Håper jeg får ordnet med noe lyd i bilen snart, sitter original kassettspiller og originale høytalerer i dørene + att det er originale høytaler i hatthyllen... er bra nok lyd for så lenge, men ønsker no mer "dunk" :P

Har sub liggende, men mangler 6"x9" og forsterker.... Skal antageli kjøpe forsterkeren til Channah..

må få bygd meg kasse snart.. men begynner å bli kaldt oppi her nå, så det er ikke godt drive ute...

Men håper å få ordnet det før snøen kommer..

 

Tror jeg må sette av no penger i tilfelle noe ryker ja... er nok lurt :)

1986 Volvo 240 GL B230A

 

~Volvo A Better way of living~

~We ride together, we die together, VOLVO 4 life!~

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har modem, så å legge ut bilder har jeg gitt opp... Det er et originalt sportratt, lagd av momo. Ikke R-sport rattet, jeg liker det rattet der men det kan være vanskelig å få tak i.

Er jo blitt litt stil over det med oransje blinkers nå i det siste, men det er opp til hver enkelt.

Jeg bygger med furtebu nede i låven jeg, så jeg slipper å fryse møkka av meg i garasjen i vinter. Syns det virka smart.

Om ting holder eller ikke kommer ann på kjørestilen, min har holdt lenge nå fordi jeg har begynt å kjøre litt penere...

Skal se om jeg finner en link med bilde av ett palm beach ratt..

92' 945 Turbo brukis

92' 240 Turbo prosjekt

82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt

75' 242 (gjemt men ikke glemt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har modem, så å legge ut bilder har jeg gitt opp... Det er et originalt sportratt, lagd av momo. Ikke R-sport rattet, jeg liker det rattet der men det kan være vanskelig å få tak i.

Er jo blitt litt stil over det med oransje blinkers nå i det siste, men det er opp til hver enkelt.

Jeg bygger med furtebu nede i låven jeg, så jeg slipper å fryse møkka av meg i garasjen i vinter. Syns det virka smart.

Om ting holder eller ikke kommer ann på kjørestilen, min har holdt lenge nå fordi jeg har begynt å kjøre litt penere...

Skal se om jeg finner en link med bilde av ett palm beach ratt..

 

Bilen bli nok seendes ut som den er nå en god stund til... haster mest med senking.... :)

Jeg har en ganske fin kjøresil... syns jeg selv da... :) hehe... lurer på hvordan det blir å få lappen selv.. :) hehe ;P

1986 Volvo 240 GL B230A

 

~Volvo A Better way of living~

~We ride together, we die together, VOLVO 4 life!~

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår