Gulbrandsen_Racing Skrevet November 12, 2006 Rapporter Share Skrevet November 12, 2006 Ja, det er litt kaldt for stereo-bygging.. Trakk kabler i 240'n min her om dagen, blir faktisk ikke så veldig kaldt når man "er i aktivitet" :P Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go40'n Skrevet November 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 16, 2006 Ja, det er litt kaldt for stereo-bygging.. Trakk kabler i 240'n min her om dagen, blir faktisk ikke så veldig kaldt når man "er i aktivitet" :P OOk.. hehe :) må prøve få med meg pappa en dag:P Har nesten alt jeg trenger for bygging nå også... har fått tak i sponplate til subkassen, mangler til hatthylla, men det er lett å få tak i :) Det eneste problemet nå er vell egentlig et sted å være.... skulle hatt en stor garasje :( Siter 1986 Volvo 240 GL B230A ~Volvo A Better way of living~ ~We ride together, we die together, VOLVO 4 life!~ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Channah Skrevet November 17, 2006 Rapporter Share Skrevet November 17, 2006 Kæn væra mæ d ein dag å trekke kable å koble e ma´ :) Siter Volvo 240 GLE Turbo Intercooler 86/96 Mod Volvo 142 DeLuxe 74 Mod http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=81666&highlight=channah Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go40'n Skrevet November 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 18, 2006 Kæn væra mæ d ein dag å trekke kable å koble e ma´ :) D ha vorre fint =) takktakk :) Siter 1986 Volvo 240 GL B230A ~Volvo A Better way of living~ ~We ride together, we die together, VOLVO 4 life!~ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go40'n Skrevet Desember 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2006 På tide å få litt liv i denne tråden igjen også:P hehe! har hatt juleferie en stund:P Nå begynner stereoplanleggingen å ta form, her om dagen sa faktisk pappa at vi skulle ta mål av bagasjerommet:p hehe! Har servo på hånd, mangler bare pengene..... ratt hadde jeg på hånd, men viste at det var livsfarlig.... :| men han skulle prøve å skaffe et annet et.... Vet også om klokker ( turteller, lita klokke, turboklokke ++) Ellers er go40'n trofast ;) hehe! Håper det blir litt mer liv i denne tråden, er ikke mye som skjer på grunn av pengemangel.. å Go40'n fortjener bare det beste ;) Siter 1986 Volvo 240 GL B230A ~Volvo A Better way of living~ ~We ride together, we die together, VOLVO 4 life!~ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Unge_Lafton Skrevet Desember 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2006 fin bil. men hvorfor ska du bytte te 5 trins når du har 4 trins, rt 4 trind kassa som e best å ligga bredt med....:) Siter 00 Volvo V70 2.4T---Finbilen 07 Toyota Hiace D4D 4¤4 Lang type---Firmabil 82 Ford Transit 3,0 v6 Med Tvillinghjul---Festbil/Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go40'n Skrevet Januar 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2007 fin bil.men hvorfor ska du bytte te 5 trins når du har 4 trins, rt 4 trind kassa som e best å ligga bredt med....:) hehe ;) er vell det, men prøver å få ned bensin forbruket mest mulig ;) Siter 1986 Volvo 240 GL B230A ~Volvo A Better way of living~ ~We ride together, we die together, VOLVO 4 life!~ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go40'n Skrevet Januar 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2007 Nå har jeg endelig fått borret nye hull i refleksplaten og fått sett den på! :D men d ble litt for små hull og korte skruer:| må ta den av igjen å borre mer... Har også ett ratt på hånden.. servo er det verre med.. noen som selger 240 servo til en noe billig penge? begynner i bli slitsomt med muskelservo:P Nye bilder av min kjære Volvo kommer snart, må bare få av snøen som kom i går... :) må stelle godt med glise ;) Det har skjedd noe med "stereoanlegget", er bare de 2 venstre høytalerene som funker :| på høyre side er det ikke en lyd å høre... Har blitt så kaldt her jeg bor, att subkasse bygginga er sett på vent.. så blir nok ikke noe bass før jeg får kortet:| :( Siter 1986 Volvo 240 GL B230A ~Volvo A Better way of living~ ~We ride together, we die together, VOLVO 4 life!~ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go40'n Skrevet Mai 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2007 Lenge siden sist! hehe! Nå har jeg endeli fått gjort noe mer med gliset mitt! :D Jeg har hatt i servoratt. Har også fått nye setetrekk :) Subkasse er på plass med 12" Pioneer. Vi var i Sverige å handlet inn instrumentklokker, liten klokke, Volt meter, Økomåler, Oljetrykk, og stor turteller. Mangler Oljetemp. Fikk også tak i hvite blinklys framme :) Vi lagde også ny hatthylle til 6"X9" :) Har skaffa ny refleksplate, siden den jeg har er skadet. Er ute etter snowcaps så det er bare å si fra om dere har eller vet om noen som har :) Legger inn noen bilder som dere kan titte på :) [/img] [/img] [/img] [/img] [/img] [/img] [/img] [/img] Jeg takker for all hjelp! Subkasse: Gaute, Kim, Henrik og Kenneth. Trekking av kasse: Mamma. Kobling av sub og forsterker: Henrik. Kobling av instrument: Kenneth, Ann-Cathrin og Pappa. Hatthylle: Arild, Mamma, Pappa. Siter 1986 Volvo 240 GL B230A ~Volvo A Better way of living~ ~We ride together, we die together, VOLVO 4 life!~ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go40'n Skrevet Juni 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2007 Fikk tak i snowcaps :D pappa sto på å fikk tak i til meg:D hehe.. fikk også tak i skinnmansjett til girstanga.. :) Takk for hjelpen pappa =) Siter 1986 Volvo 240 GL B230A ~Volvo A Better way of living~ ~We ride together, we die together, VOLVO 4 life!~ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go40'n Skrevet Juni 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2007 Fikk låne Phoenix 15" felger av pappa :) ble bra! skulle vært litt større.. men syns d ble bra jeg:D Siter 1986 Volvo 240 GL B230A ~Volvo A Better way of living~ ~We ride together, we die together, VOLVO 4 life!~ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoR-Sport Skrevet Juni 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2007 pen 240 =) likte blå fargen ;) Siter -Volvo 245 16v Turbo Prosjekt- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go40'n Skrevet Juni 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2007 pen 240 =) likte blå fargen ;) Takker ;) liker den veldig godt jeg også... tar seg pent ut i sollys ;) polere den til volvotreffet så bli det nok bra! :D skal du på volvo treffet i heidal 14. juli eller? Blir det generellt noen fra bilforum å se? Siter 1986 Volvo 240 GL B230A ~Volvo A Better way of living~ ~We ride together, we die together, VOLVO 4 life!~ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoR-Sport Skrevet Juni 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2007 skal ikke til heidal i år som jeg vet=P satser på å montere turbo motor den helga=)skulle hatt større felger på 240n;) jp mk18, vanskelig å få kjøpt "strøkne" men.. finns jo mange felger som kler 240n! Siter -Volvo 245 16v Turbo Prosjekt- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go40'n Skrevet Juli 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2007 skal ikke til heidal i år som jeg vet=P satser på å montere turbo motor den helga=)skulle hatt større felger på 240n;) jp mk18, vanskelig å få kjøpt "strøkne" men.. finns jo mange felger som kler 240n! Ok:P må vell dit tenker jeg..:P vise frem glise;P skulle d men.:P bli vell kanskje ett litt bedre syn når jeg får senka'n:P Siter 1986 Volvo 240 GL B230A ~Volvo A Better way of living~ ~We ride together, we die together, VOLVO 4 life!~ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg