Go40'n Skrevet Oktober 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 Gartulerer med fin 240'i! Må si den var bra støken!! Blir volvo på meg forhåpentlivis i år også, har kun oppkjøring igjen, hehe Takktakk : veldi fornøyd med bilen sålangt :) Er bra d blir flere volvo rånere ;) Har en del kjøring igjenn jeg da men..... hehe :p Siter 1986 Volvo 240 GL B230A ~Volvo A Better way of living~ ~We ride together, we die together, VOLVO 4 life!~ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Oktober 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 Heihei ;)Kameraet har vært strømtomt:| Skal ta bilde i morgen jeg ;) klem :) kos-kos, du.. Det er 19 i dag :P|:hvaskjera ingenbilder jo? :O du beholder vel de fete felgene?? Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go40'n Skrevet Oktober 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 kos-kos, du.. Det er 19 i dag :P|:hvaskjera ingenbilder jo? :Odu beholder vel de fete felgene?? Var meningen jeg skulle ta bilder å legge ut i går, men fikk ikke tid... var med å skruvde på en gammel ford... Ford Sierra XR4i som skal bli klargjort for salg... jeg tok ut nesten alt interiøret å skuvde det på plass... ble holdene på til langt på natt... å nå er photobucket klikk.... driver å strever her nå:P hehe! Men bildene kommer straks! ;) koskos ;) Siter 1986 Volvo 240 GL B230A ~Volvo A Better way of living~ ~We ride together, we die together, VOLVO 4 life!~ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go40'n Skrevet Oktober 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 Her er det noen bilder :) Siter 1986 Volvo 240 GL B230A ~Volvo A Better way of living~ ~We ride together, we die together, VOLVO 4 life!~ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Oktober 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 ser bra ut:) sku hatt et stag i motorrommet da;) Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go40'n Skrevet Oktober 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 ser bra ut:)sku hatt et stag i motorrommet da;) Takktakk :) hehe :P Siter 1986 Volvo 240 GL B230A ~Volvo A Better way of living~ ~We ride together, we die together, VOLVO 4 life!~ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet Oktober 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 faen, ett så strøken motorrom er det lenge siden jeg har sett! :) Pen bil! Stå på! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go40'n Skrevet Oktober 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2006 faen, ett så strøken motorrom er det lenge siden jeg har sett! :) Pen bil! Stå på! Det var godt å høre :) Siter 1986 Volvo 240 GL B230A ~Volvo A Better way of living~ ~We ride together, we die together, VOLVO 4 life!~ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go40'n Skrevet Oktober 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2006 Har blitt gjort noe siden sist jeg skrev her... Pappa har skiftet skiver og klosser bak :) var ikke helt gode :| menmen ;) nå er det fikset.. Var ikke hjemme når d ble gjort.... Monterte Brembo skiver :) Siter 1986 Volvo 240 GL B230A ~Volvo A Better way of living~ ~We ride together, we die together, VOLVO 4 life!~ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go40'n Skrevet Oktober 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2006 Ikke mye som skjer her omkring heller:P Har muligens fått tak i servo og servoratt av en kamerat:P skulle skjekke om han hadde d på delebilen sin, så får vite d i løpet av noen dager :) blir godt med servo :D Begynner å stunde på stereoanlegg nå ! men begynner å bli for kaldt til d.. :( å har ikke akkuratt verdens beste råd nå... :( Har bestilt meg cd spiller med mp3 nå da... hehe.. Så blir det kanskje 6"x9" snart.... :) Blir godt med litt lyd:) Siter 1986 Volvo 240 GL B230A ~Volvo A Better way of living~ ~We ride together, we die together, VOLVO 4 life!~ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go40'n Skrevet November 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 1, 2006 Nå har jeg antagelig skaffet meg servo og nytt ratt.. til 1200... Blir godt å slippe å bruke muskelservo ;) Jeg må kanskje skifte caliperne også.... bremsene mine er ikke helt i orden.. Jeg har også begynt å planlegge hatthylle med 6"x9" og bygging av subkasse ;) :) Siter 1986 Volvo 240 GL B230A ~Volvo A Better way of living~ ~We ride together, we die together, VOLVO 4 life!~ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245 gl Skrevet November 6, 2006 Rapporter Share Skrevet November 6, 2006 Skjedd noe mer her da? Siter http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=129803&page=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go40'n Skrevet November 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 12, 2006 Nå har jeg kjøpt meg nye calipere som jeg har bestemt meg for å lakke røde. planlegging av subkasse og hatthylle er også i full gang :) Siter 1986 Volvo 240 GL B230A ~Volvo A Better way of living~ ~We ride together, we die together, VOLVO 4 life!~ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet November 12, 2006 Rapporter Share Skrevet November 12, 2006 ser bra ut:)sku hatt et stag i motorrommet da;) Eller 3 ? :) Hehe.. Det er fremgang her, det er ikke værst.. Pen blåfarge du har på bilen din! Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go40'n Skrevet November 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 12, 2006 Eller 3 ? :) Hehe.. Det er fremgang her, det er ikke værst.. Pen blåfarge du har på bilen din! skjer litt om litt :P er kaldt til stereo bygging :( liker veldig godt fargen selv ;) Siter 1986 Volvo 240 GL B230A ~Volvo A Better way of living~ ~We ride together, we die together, VOLVO 4 life!~ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg