lars y Skrevet Desember 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2006 skjønner lissom ikke at du kan mene at gti`en er morsomere enn vr6`en.... det er jo bare helt feil! Hehe, en orginal VR6 er nok en del morsommere en en oginal 16v ja. Men jeg har jo ikke tenkt å gi meg der ;) Siter 97 Eclipse GSX 97 BMW 523ia E39 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Desember 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2006 skjønner lissom ikke at du kan mene at gti`en er morsomere enn vr6`en.... det er jo bare helt feil! Har du prøvd GTI 16v? Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Desember 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2006 Hehe, en orginal VR6 er nok en del morsommere en en oginal 16v ja. Men jeg har jo ikke tenkt å gi meg der ;) GTI 16v er faktisk stivere satt opp fra fabrikk. VR6 er satt opp mer som en komfortabel autobahn-cruiser. Rundt Rudskogen tipper jeg det er lettest å kjøre lave rundetider med 16v (org vs org) Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg